Audi A6 e-tron je drugi model, ki temelji na novi električni platformi PPE, ki si jo deli z modelom Q6 e-tron. Ponuja napetost 800 voltov in možnost hitrega polnjenja z enosmernim tokom do 270 kW, kar omogoča hitro polnjenje litij-ionske baterije s neto kapaciteto 94,9 kWh, sestavljene iz 12 modulov in 180 celic (kasneje bo na voljo tudi manjša baterija s kapaciteto 79 kWh). V najbolj optimalni konfiguraciji za dolga potovanja je deklarirani doseg 750 km z enim polnjenjem, medtem ko bolj aerodinamične oblike modela Avant zmanjšajo doseg na približno 720 km.
Na začetku bodo na voljo dve različici. Osnovna imenovana Performance, ki ima sinhronski elektromotor s permanentnim magnetom na zadnji osi in razvije 367 KM ter pospešek od 0 do 100 km/h v 5,4 sekunde. Druga različica, bolj športna S6 e-tron, dodaja asinhronski motor na sprednji osi. To omogoča električni štirikolesni pogon in skupno moč sistema 503 KM, ki se lahko s funkcijo boost začasno poveča na 550 KM. Pospešek od 0 do 100 km/h je v tem primeru 3,9 sekunde. Osnovna različica doseže največjo hitrost 209 km/h, medtem ko S6 doseže 240 km/h. V pripravi je tudi model RS6.
Audi z novim A6 e-tron obljublja udobje prvega razreda, zlasti pri modelu S6, ki ima prilagodljivo zračno vzmetenje. Najsodobnejši model omogoča aktivno prilagajanje vzmetenja med vožnjo, da izboljša aerodinamične lastnosti in s tem poveča doseg.
Notranjost Audija A6 e-tron je podobna nedavno predstavljenemu modelu Audi A5, z velikim zaslonom OLED, ki dominira na sredini armaturne plošče. Dvojni zaslon vključuje 11,9-palčni instrumentni zaslon in 14,5-palčni zaslon na dotik za multimedijski sistem. V dodatni opremi je na voljo tudi 10,9-palčni zaslon za sovoznika. Poleg tega se lahko nekdo odloči za sodobna digitalna vzvratna ogledala, ki nadomestijo tradicionalna z uporabo kamer. To pa dodatno izboljša doseg vozila, saj se dogajanje za vozilom prikazuje na dveh zaslonih na robovih armaturne plošče.