Alfa Romeo z modelom Junior odpira novo poglavje v svoji bogati zgodovini, kjer združuje športno zapuščino in sodobno tehnologijo. Novi križanec prinaša svež veter v največji evropski avtomobilski segment in nagovarja tako dolgoletne privržence kot tudi mlajšo generacijo voznikov, ki iščejo avtomobil, ki združuje italijanski dizajn, inovativnost in zmogljivost.
Zasnova modela Junior ni minila brez izzivov. Prvotno je bilo načrtovano ime Milano, vendar se je Alfa Romeo zaradi kritik italijanskega ministra odločila za spremembo, saj avtomobil, ki se proizvaja na Poljskem, ni povsem italijanski proizvod. Namesto tega so pri znamki obudili ime Junior, ki ima korenine v letu 1966, ko je označevalo športno različico modela Alfa Romeo Giulia Sprint GT.
Kompaktni Junior, ki meri 4,17 metra v dolžino, združuje prepoznaven italijanski dizajn in napredno tehnologijo. Njegova notranjost je oblikovana z mislijo na voznika. Digitalni merilniki z 10,25-palčnim zaslonom omogočajo pregled nad vsemi ključnimi podatki, medtem ko dodatni osrednji zaslon na dotik, obrnjen proti vozniku, poudarja moderno ergonomijo. Posebni detajli, kot so zračne reže klimatske naprave v obliki štiriperesne deteljice, vnašajo pridih športne elegance in simbolizirajo Alfin DNK.
Junior ponuja različne možnosti pogona. Električni modeli vključujejo zmogljiv električni motor, ki je na voljo v dveh različicah – s 156 ali 280 konjskimi močmi. Doseg znaša do 410 kilometrov po standardu WLTP oziroma do 590 kilometrov v mestnih razmerah. Zahvaljujoč bateriji s kapaciteto 54 kWh je hitro polnjenje od 10 do 80 odstotkov mogoče v manj kot 30 minutah.
Hibridna različica uvaja 1,2-litrski trivaljni turbobencinski motor z močjo 136 konjskih moči, ki je podprt z 48-voltno baterijo in elektromotorjem, integriranim v 6-stopenjski menjalnik z dvojno sklopko. Sprva bo hibrid na voljo le s sprednjim pogonom, vendar bo kmalu uvedena tudi različica s štirikolesnim pogonom Q4.
Za tiste, ki prisegajo na športno vožnjo, je Alfa Romeo pripravila izvedbo Veloce, ki se ponaša z znižanim športnim podvozjem, natančnejšim krmiljenjem, večjimi zavorami in visokozmogljivimi 20-palčnimi pnevmatikami. Ta različica še dodatno poudarja Juniorjev dinamični značaj.
Na slovenskem trgu je osnovna hibridna različica Juniorja dostopna za 25.990 evrov, medtem ko cena električnega modela začne pri 32.990 evrih. Junior tako ne nagovarja le kupcev, ki iščejo cenovno dostopen luksuz, temveč tudi tiste, ki želijo uživati v popolni združitvi italijanskega sloga in športne zmogljivosti.