A110 R je najnovejša različica, lahka, bolj poenostavljena in bolj kot kdaj koli radikalna v duhu motošporta. Alpine A110 R je bil zasnovan na dirkališču, a še vedno s cestno homologacijo.
Snovalci novega A110 R so vložili veliko napporov v zmanjšanje skupne teže vozila in dosegli1.082 kg – 34 kg manj kot pri A110 S. Izboljšana je bila tudi aerodinamična zmogljivost. Prvič v seriji A110 so bili nekateri deli (npr. pokrov motorja, zadnje steklo in difuzor) izdelani posebej za novi model. Ekskluzivne izboljšave šasije, skupaj z 1,8-litrskim motorjem s 300 KM in notranjostjo dirkalnega avtomobila prispevajo k povečanemu radikalnemu občutku, zaradi katerega je izkušnja vožnje intenzivnejša kot kdaj koli prej.
Povsem novi Alpine A110 R od 0 do 100 km/h potrebuje samo 3,9 sekunde in se približuje skrajnim mejam športnih avtomobilov. Glede na zavezanost znamke motošportu je bila faza oblikovanja s sodelovanjem vrhunskih strokovnjakov še kako pomembna predvsem pri premagovanju časa, ko gre na dirkališče. Najnovejši Alpine A110 je izdelan v francoski tovarni Alpine Dieppe Jean Rédélé in zaznamuje začetek novega poglavja v naprednem strokovnem znanju znamke v motošportu. Številne funkcije, ki jih je navdihnil svet avtomobilskih dirk, so bile neposredno dodane ali prilagojene povsem novemu Alpine A110 R za optimizacijo upravljanja pri največji hitrosti.
A 110 R po uradnih informacijah izkorišča najnovejšo tehnologijo vetrovnika in orodja, ki se uporabljajo v Formuli 1. Nova zasnova zadnjega spojlerja z labodjim vratom, ravnega podvozja in difuzorja ter koles iz polnih ogljikovih vlaken jamči večjo stabilnost v ovinkih in pri visokih hitrostih. Ponaša se tudi z večjo zadnjo aerodinamično tlačno silo kot A110 S. Aero Kit, z dodatnimi 29 kg zagotavlja pri najvišji hitrosti večje ravnotežje v hitrih ovinkih. Hkrati se je upor zmanjšal za 5 % (poleg koloteka), s čimer se je največja hitrost povečala na rekordnih 285 km/h.