Audi je na Kitajskem ustvaril novo blagovno znamko, preprosto poimenovano AUDI, zapisano z velikimi tiskanimi črkami. Ta blagovna znamka bo uporabljena za novo družino električnih vozil, ki jih Audi razvija v sodelovanju s podjetjem SAIC. Novo družino napoveduje koncept Audi E (prikazan na fotografijah), ki bo služil kot osnova za tri nove modele, ki bodo predstavljeni od sredine leta 2025. Koncept, predstavljen na Kitajskem, temelji na namenski platformi in ima moč 774 KM ter 800 Nm navora z dvema elektromotorjema (spredaj in zadaj), kar zagotavlja doseg do 700 km po kitajskem protokolu CLTC. Energijo mu zagotavlja baterija s kapaciteto 100 kWh, medtem ko hitro polnjenje omogoča 800-voltni sistem.
Karoserija modela Audi E ima obliko Sportback s čistimi, minimalističnimi linijami, ki merijo 487 cm v dolžino, 199 cm v širino in 146 cm v višino, z medosno razdaljo 295 cm. Kot je razvidno s fotografij, je namesto logotipa štirih obročev spredaj in zadaj nameščen napis AUDI z LED osvetlitvijo.
Notranjost modela Audi E zaznamuje velik vodoraven zaslon, ki združuje instrumentno ploščo, multimedijski sistem, zaslon za sovoznika in zaslon za projiciranje slik iz digitalnih ogledal, ki nadomeščajo klasična ogledala. Ker je vozilo razvito posebej za kitajski trg, je velik poudarek na lastniški programski opremi Audi OS, ki omogoča popolno povezljivost, vključuje ekosistem aplikacij in ponuja sistem za prepoznavanje obraza.
Skupno podjetje Audi-SAIC bo omogočilo Audiju, da razvojne čase skrajša za 30 % in kitajskemu trgu ponudi model, prilagojen lokalnim željam. Na tem trgu kupci Audija namreč bolj cenijo tehnološko naprednost in kakovost multimedijskega sistema kot pa tradicijo znamke.