Audi skladno s sistematično strateško usmeritvijo predstavlja drugi model serije e-tron. Audi e‑tron Sportback je SUV-coupé dinamičnega športnega videza z močjo do 300 kW. Domet s polno baterijo znaša skoraj 446 km (po kriterijih WLTP). Emisije CO2 v g/km*: 0. Novost so digitalni matrični LED-žarometi, ki so prvič na voljo v velikoserijskem modelu. Svetloba matričnih žarometov je razdeljena na veliko drobnih svetlobnih pik in jo je mogoče natančno regulirati. Žaromete odlikuje izjemna ločljivost, teoretično na zoženih odsekih olajšuje varno vodenje vozila po sredini voznega pasu in nakazuje položaj vozila na voznem pasu, kar bo mogoče praktično preveriti ob prihodu na evropski trg na pomlad 2020.

 

Audiju e-tron Sportback združuje moč prostornega športnega terenca in eleganco štirivratnega kupeja z naprednim značajem električnega avtomobila. V dolžino meri 4.901 mm, v širino 1.935 mm in v višino 1.616 mm. Streha se boči nizko nad atletsko karoserijo, se proti zadku – kot je značilno za kupeje – opazno spušča in nato prehaja v močno nagnjena C‑stebrička. Spodnji rob tretjega stranskega okna se dviga proti zadku – značilnost modelov Sportback.

 

V Audiju e-tron Sportback 55 quattro je na vsaki od prem asinhronski elektromotor, ki ga elektro­nika oskrbuje z izmeničnim tokom. Elektromotorja z močjo 265 kW in navorom 561 Nm poženeta SUV-coupé iz mirovanja v tek z lokalno nevtralno emisijsko bilanco in skoraj neslišno. Audi e-tron Sportback 55 quattro potrebuje od 0 do 100 km/h 6,6 sekunde in doseže največjo hitrost elektronsko omejeno na 200 km/h. Če voznik preklopi z vozne stopnje D na vozno stopnjo S in do konca pohodi pedal, aktivira funkcijo ‘boost’. Pogon pri tem za 8 sekund ustvari moč 300 kW in navor 664 Nm. SUV-coupé v tem primeru za pospešek od 0 do 100 km/h porabi 5,7 sekunde. Dvostopenjski planetni gonili z eno prestavo prenašata navor električnih motorjev na premi. Voznik za menjavanje prestav uporablja stikalo, ki ga lahko upravlja s palcem in kazalcem. Stikalo je vdelano v elegantno ročico, ki je umeščena nizko nad sredinskim tunelom in služi kot naslon za roko.