Od leve proti desni: Hubert Link, Vodja marketinga AUDI AG, Mariette Rissenbeek, nova izvršna direktorica  berlinskega festivala in Carlo Chatrian, novi umetniški vodja Berlinala.

Ob 70-letnici Berlinala in sedmo sezono zapored kot osrednji pokrovitelj se bo Audi letos, od 20.februarja do 1.marca, predstavil s celotnim voznim parkom električnih vozil. Filmske zvezdnike bodo do rdeče preproge festivala pripeljali električni Audi e-tron in dva nova priključna hibrida – Audi A8 TFSI in Audi A7 TFSI Sportback.

S programom Odprta hiša Berlinale v Audi Berlinale Lounge, Audi in Berlinale skupaj spodbujata pogovor o različnih perspektivah, ki odpirajo dinamična vprašanja prihodnosti. Neposredno nasproti Berlinale Palasta bodo lahko oboževalci festivala in ostali obiskovalci prisostvovali različnim intervjujem, odprtim razpravam, glasbenim in interaktivnim dogodkom, povezanih s tradicionalnim berlinskim filmskim festivalom Berlinale.