Zmogljivejši in hitrejši od katerega koli RS 6 in RS 7 doslej: novi Audi RS 6 Avant performance in RS 7 Sportback performance z ostrejšim videzom napovedujeta bolj čustveno vozno izkušnjo. Zmogljiv 4,0-litrski motor V8 biturbo TFSI zmore zdaj 463 kW (630 KM) in največji navor 850 Nm. RS 6 Avant performance in RS 7 Sportback performance bosta 8.decembra že na voljo po 135.000 evrov.

Pri Audiju pomeni oznaka “performance” več moči. Na primer, večji turbopolnilniki in povečanje polnilnega tlaka z 2,4 na 2,6 bara v 4,0-litrskem motorju V8 biturbo TFSI, ki poganja tako RS 6 Avant performance kot RS 7 Sportback performance, omogočajo povečanje moči motorja za 30 KM in za 50 Nm več navora v primerjavi z osnovnimi različicami. To pomeni skupno povečanje moči s 441 kW (600 KM) na 463 kW (630 KM) in največjega navora z 800 na 850 Nm. Zmogljiva nova modela potrebujeta od 0 do 100 km/h 3,4 sekunde, kar je 0,2 sekunde manj od osnovnih različic RS 6 / RS 7.

Toda včasih manj pomeni več: zmanjšana izolacija med motornim prostorom, notranjostjo in zadnjim delom vozila zagotavlja, da bosta RS 6 Avant performance in RS 7 Sportback performance navdušila kupce z vznemirljivo zvočno izkušnjo na višji ravni – avtomobil je za osem kilogramov tudi lažji. RS 6 Avant performance ima skupno maso neobremenjenega vozila 2.090 kg, medtem ko RS 7 Sportback performance 2.065 kg.

RS 6 Avant performance in RS 7 Sportback performance v generaciji C8 nadaljujeta Audijevo dolgoletno športno strategijo modelov plus in performance. Vse se je začelo z RS 6 Avant plus v generaciji C5, malo preden je bila serija leta 2004 ukinjena, je quattro GmbH (zdaj Audi Sport GmbH) lansiral posebno omejeno serijo 999 enot s subtilno nadgradnjo moči. Moč motorja se je povečala za 30 KM na 480 KM, model pa je bil prvi Audi, ki je uradno dosegel hitrost nad 250 km/h.

Audi Sport je RS 6 plus je že dosegel 280 km/h, s čimer je postal najhitrejši športni karavan. Brez krmilne enote motorja je dosegel največjo hitrost več kot 300 km/h. Različica plus v generaciji C6 je prišla na trg leta 2008 in je bila omejena na 500 enot. Za razliko od predhodnika ni imel dodatne zmogljivejše različice; V10 je ohranil svojih 580 KM. Toda Audi je največjo hitrost posebnega avanta in limuzine omejil na 303 km/h; edino hitrejše vozilo v tistem času je bil R8.

V generaciji C7 je »plus« postal »performance« – Audi RS 6 Avant in RS 7 Sportback performance sta leta 2016 zapeljala s proizvodnih trakov, z nekoliko spremenjenim motorjem se je moč povečala na 605 KM, kar je 45 KM več kot v osnovni različici. model. Funkcija overboost se je v “dinamičnem” načinu vožnje za kratek čas povečala na 750 Nm, hitrost pa je bila glede na paket opreme omejena na 250, 280 ali 305 km/h.