BMW je ikonični seriji M3 prvič namenil tudi karavansko različico Touring, ki bo z enako mehaniko M3 Competion  s 510 KM doživel svetovno premiero na festivalu hitrosti v Goodwoodu. Naročila bodo začeli sprejemati septembra, prve dobave so napovedane novembra 2022. Izdelovali ga bodo v Munchnu, kjer izdelujejo tudi limuzino M3.

BMW M3 Touring nima tako izrazito agresivnega videza kot limuzina. Oblikovno izstopajo M škrge na sprednjih stranskih ploščah in integrirane izpušne cevi znotraj zadnjega izpuha, na levi in ​​desni. Ne glede na izbiro barve zunanjosti bo BMW M3 Touring na voljo s sijajno črno streho (standardno). Standardne strešne drogove in usmerjevalnik Gurney, značilen za model, na strešnem spojlerju so v isti barvi. Opcijsko je streha lahko zaključena tudi v barvi karoserije, na seznamu možnosti pa je tudi zunanji paket M Carbon, ki doda nekaj detajlov v karbonu.

Pod pokrovom BMW M3 Touring je 3-litrski vrstni 6-valjnik S58 s tehnologijo M TwinPower Turbo, razvito za konkurenčne modele serije BMW M3 / M4, ki razvije 510 KM in največji navor 650 Nm. Sistemi za hlajenje in oskrbo z oljem so zasnovani tako, da prenesejo izjemno visoke vzdolžne in bočne dinamične sile. Poleg tega bi moral M-specifični izpušni sistem z električno krmiljenimi loputami zagotoviti čustveno privlačen “zvočni posnetek”. Motor deluje v povezavi z osemstopenjskim samodejnim menjalnikom M Steptronic s sistemom Drivelogic, ki ponuja tri prestavne programe in ga je mogoče upravljati prek lopatic na volanu.

Moč motorja se na cesto usmerja prek sistema štirikolesnega pogona M xDrive, ki je kombiniran z aktivnim M diferencialom na zadnji premi. Porazdelitev moči na štiri kolesa bi morala biti sposobna optimizirati oprijem BMW M3 Competition Touring z M xDrive, kot tudi okretnost in smerno stabilnost vozila. Pospešek od 0 do 100 km/h znaša 3,6 sekunde, od 0 do 200 km/h pa v 12,9 sekunde. Opcijski M Driver’s Package lahko poveča elektronsko omejeno najvišjo hitrost z 250 km/h na 280 km/h.

Poleg osnovne nastavitve 4WD lahko voznik BMW M3 Touring v konfiguracijskem meniju izbere tudi način 4WD Sport in si privošči bolj neposredno doživetje prilagajanja sistema M xDrive glede na zadnji del. Z deaktiviranjem DSC (Dynamic Stability Control) pride v poštev način 2WD, torej čisti pogon na zadnji par koles. Nemški proizvajalec je posebno pozornost namenil nastavitvi BMW M3 Touring, da bi dosegel pravi kompromis med udobjem in športnimi zmogljivostmi. Dinamične lastnosti zagotavlja prilagodljivo M podvozje z elektronsko krmiljenimi blažilniki in krmiljenje M Servotronic s spremenljivim razmerjem sta standardna pri BMW M3 Touring.

Integrirani zavorni sistem ponuja dve nastavitvi. Kot alternativo standardnemu zavornemu sistemu je mogoče naročiti opcijske M karbonsko keramične zavore. 19-palčna in 20-palčna kovana M platišča iz lahke zlitine (zadaj) so standardna in se lahko kot dodatna oprema kombinirajo s pnevmatikami. Sistem DSC vključuje omejitev zdrsa koles, vgrajeno v krmilno enoto motorja. Poleg načina M Dynamic ima BMW M3 Touring serijsko tudi M Traction Control. V načinu 2WD sistema M xDrive lahko voznik prilagodi omejitev zdrsa koles v desetih korakih, tako da se lahko postopoma približuje fizičnim mejam v primeru težkih ovinkov na progi.