Kupejevski Sealion bo imel velik doseg in možnost hitrega polnjenja. Prikazan je kitajski tržni model. BYD na avtomobilskem salonu v Parizu leta 2024 predstavlja evropsko različico popolnoma električnega Sealiona 7, tekmeca Teslinega modela Y.

Srednje veliki SUV se bo v Evropi uvrstil pod velikim električnim SUV Tang in poleg srednje velikega SUV Seal U, ki je na voljo s priključno hibridnim in baterijsko električnim pogonom. Sealion 7 bo tehnološko najnaprednejši model znamke v Evropi.

Zgrajen je na najnovejši električni platformi BYD 3.0 Evo in ima hitro polnjenje do 240 kilovatov pri vrhunskih modelih ter integracijo baterijskega paketa “celica v telo” v platformo, kar zmanjšuje maso.

 

Na Kitajskem je Sealion 7 že naprodaj z baterijskim paketom 72 kilovatnih ur ali 81 kWh. Večja baterija omogoča doseg 610 km (379 milj), kot je bilo izmerjeno s kitajskim preskusnim ciklom lahkih vozil. Obe bateriji proizvaja BYD in uporabljata njegovo kemijo litijevega železovega fosfata (LFP).

Druga tehnologija vključuje tehnologijo “dvojne pištole”, ki omogoča istočasno priključitev dveh polnilnikov, kar podvoji hitrost polnjenja na skoraj 500 kW. Avtomobil ima tudi najhitrejši električni motor, ki po trditvah BYD doseže 23.000 vrt./min.

Vstopni Sealion 7 na Kitajskem ima zadaj nameščen električni motor z močjo 230 KM, različica z večjo močjo pa 308 KM. Model s pogonom na vsa kolesa doda drugi električni motor na sprednjo os za skupno moč 523 KM. BYD pravi, da lahko ta model pospeši od 0 do 100 km/h (62 mph) v 4,2 sekunde.

Sealion je dolg 4830 mm, širok 1925 mm in visok 1620 mm. Je 80 mm daljši od Tesle Model Y in 89 mm daljši od srednje velikega SUV-ja Leapmotor C10, še enega električnega konkurenta.

BYD ni uradno potrdil pariške prisotnosti Sealiona, povedal je le, da bo v Parizu pokazal nov evropski model. Ta model bo Sealion 7, so za Automotive News Europe povedali viri, seznanjeni z zadevo.

Na pariškem salonu bo BYD predstavil tudi svojo prestižno znamko Yangwang z velikim priključnim hibridnim SUV U8.

BYD bo največji kitajski proizvajalec avtomobilov na pariškem salonu, ki bo gostil tudi kitajske znamke Leapmotor, Xpeng, Seres, GAC, Skyworth, Forthing, Hongqi in Maxus.

Na sejmu bodo tudi zahodne znamke, med njimi Renault, Dacia, Citroen, Peugeot, Volkswagen, Audi, Škoda, Ford in Cadillac. Začne se 14. oktobra.

BYD je drugi največji svetovni prodajalec popolnoma električnih avtomobilov za Teslo s prodajo 1.169.579 do konca septembra, po podatkih podjetja.

Po podatkih tržnega analitika Dataforce je evropska prodaja BYD poskočila za 217 odstotkov na 24.318 do konca avgusta. Večino te prodaje – skupno 23.878 – so predstavljala BEV, ostalo pa so bili priključni hibridni modeli.