Še vedno individualen, mladostnega videza, občutno prostoren za svoje 4 metre dolžine in relativno tih, mogoče za koga manj uglajen kot v sorodnem Peugeotu 208 z enakim 1,2-litrskim trivaljnikom 82 KM. Zato pa je toliko bolj drugačen, tako od ostalih kot tudi od najožjega PSA-jevega sorodnika. V tem primeru tudi v duhu in po izvoru znamke Citroen, ki obeležuje svojo stoletnico. V poklon visokemu jubileju je Citroen zasnoval posebno, omejeno serijo svojih modelov, kjer je tudi najmanjši C3 in jo  imenoval »Origins since 1919«. Omejena serija C3 Origins opozarja na  »izvor« z logotipom na stranskih vratih, barvnimi vstavki okrog meglenk v rjavi barvi, nalepkami na zadnji vogalni steni vozila, barvnimi vstavki na značilnih oblogah vrat Airbump in ne nazadnje v elegantnih dvobarvnih kombinacijah strehe in karoserije. Ali pa notranjosti v igrivih barvnih odtenkih specifične armaturne plošče in mehkih a še vedno udobnih  sedežev. Na prednjih vratih je kot zanimiva  posebnost usnjen pašček za zapiranje vrat. Deluje moderno in okusno, ne glede na nekoliko cenen videz nekaterih plastičnih materialov na manj vidnih mestih. Na dobro počutje vpliva še prijetna osvetlitev notranjosti v LED tehnologiji in posrečeno zasnovan voznikov delovni prostor, enostavno prilagodljiv individualnim zahtevam.

Pred voznikovimi očmi je dokaj klasična a elegantno zasnovana armaturna plošča, brez odvečnih gumbov. Na osrednjem 7-palčnem LCD zaslonu na dotik na instrumentni plošči s tekstovnim prikazom v beli barvi in krom obrobo so osredotočene funkcije samodejne klimatske naprave in radijskega aparata. Želel bi preizkusiti tudi fotoaparat ali kamero za snemanje posnetkov dolžine do 2 minut, ki se jih lahko preko pametnega telefona neposredno prenese na internet, kar je bila tudi ena od promocijskih značilnosti novega modela, vendar je tudi v tem C3 ni bilo. Pa kdaj drugič. Zadnja kamera je za doplačilo.

Praktičen prtljažnik meri osnovnih 300 l in z največjo prostornino s podiranjem zadnje vrste doseže 922 l, več kot dovolj za mestno in medmestno uporabo. Udoben, prijeten v vožnji in natančen. Vzmetenje je mehko in le pri sunkovitih manevrih začne zadnji par koles izgubljati stik s podlago, vendar hitro poseže ESP, elektronski nadzor stabilnosti, ki ga ponovno utiri. Bencinski 1,2-litrski trivaljnik z 82 KM je optimalen, z mesta do 100 km/h se odzove v 14,6 s, čeprav na cesti ne zgleda tako skromno. Prehitevanje mu ravno ne leži preveč. Voznik mora računati na daljšo prehitevalno pot. Bolje se izkaže pri višjih potovalnih hitrostih na avtocesti, denimo, vse do najvišje hitrosti 170 km/h. Povprečje porabe ostaja v skromnih okvirjih pod 6 l/100 km, če voznik nima pretežke noge, sicer tudi 7 l. Ne glede na bogat serijski paket opreme Shine, dopolnjen s posebnim ORIGINS začetna cena ne preseže 14 tisoč.