Aircros je naslednik enoprostorskega C3 Picasso, izzivalen, živahen po videzu in barvnih kombinacijah, kot plastičnih dodatkih, stavi na mladostni videz in prostornost. Tanke dnevne LED luči spredaj, povezane z logotipom smrečic so ločene od žarometov nameščenih spodaj, v odbijačih. Obrobe kolotekov iz črne plastike, vendar presenetljivo brez plastičnih obrob vrat – Airbamp, značilnih za C3 in Cactus, zato pa Aircross omogoča različne individualne možnosti izbire.

Plastičnimi materiali v notranjosti po kakovosti iz diskretnih trdih plastičnih materialov armaturne plošče niso na ravni najboljših tekmecev. Osrednji 7-palčni zaslon omogoča intuitivno upravljanje na dotik, celo klimatsko naprave. Na zadnjih sedežih je dovolj prostora nad glavo in okrog kolen, z nastavljivim vzdolžnim pomikom zadnje klopi in ločenih naslonov. Ob tem tudi preklop prednjega naslona v mizico, ki hkrati omogoča dolžino 2,40 m za nakladanje daljših predmetov. Z dolžino 4,15 m si lahko privošči tudi prostoren in prilagodljiv 410-litrski prtljažnik z dvojnim dnom, ki se ga lahko poveča na 1289 litrov. Spodnji rob prtljažnika ni previsok za dokaj udobno nakladanje.Na dobro počutje v notranjosti vpliva tudi dodatna osvetlitev panoramskega strešnega okna velikih dimenzij.

 

 

Usnjen volanski obroč, prijetno, mladostno okolje in višji položaj voznika se najbolj prileže v rokah mlajšega družinskega očeta, z lahkim a natančnim volanom v rokah in mehkem vzmetenju, ki z lahkoto požira tudi ne ravno gladek asfalt in jamči dober pregled v mestnem prometu. Če voznik pozna prednosti udobnega samodejnega 6-stopenjskega menjalnika, bi mu vsekakor dal prednost pred 5-stopenjskim ročnim. Zvočna izolacija notranjosti je učinkovita. Voznika prepriča tudi 1,2-litrski bencinski turbo motor PureTech 110 KM, ki se odziva z dobrim pospeškom 10,6 s od 0 do 100 km/h. Da gre za trivaljnik pove samo zvok motorja. Potovalne hitrosti so lahko visoke, z najvišjo 183 km/h.

Vozniku je v pomoč sistem za samodejno zaviranje v sili (Active Safety Brake), samodejni preklop dolgih luči, prepoznavanje prometnih znakov omejitev s priporočili dovoljene hitrosti in ne nazadnje vsakodnevno uporabne tehnologije, kot sta na primer Park Assist ali CITROËN Connect Nav. Manj prepričljivo je povprečje porabe, ki ga je težko prisiliti pod 8 litrov. Bolj razumljiva bi lahko bila cena malenkost nad 17 tisoč, (17.637 EUR), še posebno če upoštevamo že v osnovi dokaj dobro serijsko v kombinaciji z dodatno.