C5 Aircross se sredi življenjskega cikla in po več kot 260.000 prodanih enotah v štirih letih vidno prenavlja, da bi ohranil korak v enem najbolj konkurenčnih avtomobilskih razredov. Gre, pravzaprav, za vidnejšo estetsko osvežitev zunanjosti in notranjosti, manj oziroma nobenih posegov pa niso bili deležni motorji in mehanski sklopi.

Oblikovne spremembe se osredotočajo predvsem na novi prednji del z masko in žarometi ter na velik logotip v sredini obrobljen s kromiranimi robovi. Nov je tudi dizajn dnevnih LED luči, tako kot zadnjih, ki želijo poudariti tridimenzionalnost. C5 Aircros se predstavlja v novi barvi karoserije Eclipse Blue(na fotografijah), ob tem tudi s štirimi barvnimi kombinacijami zračnikov in značilnih plastičnih bočnih obrob vrat imenovanih Airbump. Ti ostajajo nespremenjeni, tako kot višina od tal 230 mm.

Nekaj sprememb je doživela tudi notranjost, zlasti v osrednjem, širšem delu armaturne plošče, kjer se zdaj nahaja nov 10-palčni zaslon multimedijskega sistema, pod njim pa zračniki, ki so bili prej ob obeh straneh armaturne plošče. Različice opremljene s samodejnimi menjalniki imajo zdaj, namesto prejšnje ročice, gumbe oziroma stikala za izbiro prestav. V neposredni bližini, na osrednjem delu v sredini, je tudi izbirnik načina vožnje.

Citroën C5 Aircross lahko izkorišča tudi najnovejšo generacijo sedežev Citroën Advanced Comfort, ki jih že uporabljata C4 in C5 X. Izdelani so iz pene visoke gostote za oblazinjenje, ponujajo možnost ogrevanja, masažno funkcijo in oblazinjenje iz alkantare. Pred voznikovimi očmi je zdaj 12,3-palčna digitalna instrumentna plošča z vsemi informacijami o vožnji. Voznik lahko računa tudi na 20 asistenčnih sistemov, vključno s pomočjo Highway Driver Assist, ki združuje regulator aktivne omejitve hitrosti s funkcijo Stop & Go z aktivno opozorilo pri zapustitvi voznega pasu.