Citroen je med vodilnimi v segmentu lahkih gospodarskih vozil. Po prvi polovici leta 2019 je z 9,2-odstotnim deležem na šestem mestu v tem segmentu. V pripravah na veliko ofenzivo je Citroen v lanskem letu v strategiji “Inspired by pro” predstavil nekatere nove rešitve po meri, tako s prenovljenim izborom modelov vozil Berlingo Van, Jumpy, Jumper, kot s svojo mrežo La Manufacture. Citroen namerava do leta 2025 začeti z veliko ofenzivo elektrifikacije s ciljem, da bi bila vsa vozila iz njenega izbora 100-stoodstotno elektrificirana. Ofenziva naj bi predstavljala tudi pomemben vzvod rasti znamke Citroen. Zajela ne bo samo gospodarska temveč tudi osebna vozila. Z modelom e-Jumpy s 100% električnim pogonom, na trgu napovedan že konec letošnjega leta, Citroen uvaja vse tehnološke inovacije skupine PSA s področja elektrifikacije. V letu 2021 se bo različici e-Jumpy pridružil še novi Berlingo Van na 100 % električni pogon.