Cupra Terramar je novi srednje veliki SUV te španske znamke, ki je večji od Atece. Z dolžino 451 cm, širino 186 cm in višino 158 cm ter medosno razdaljo 268 cm ponuja obsežen prtljažnik s prostornino 430 litrov (630 litrov s pomikom zadnjih sedežev), ki se pri priključnih hibridih zmanjša na 400 litrov.
Terramar se ponaša z dinamično zasnovo, kjer izstopa prednji del z ostrimi žarometi in tremi svetlobnimi elementi v obliki trikotnika. Zadnji del vozila je prav tako izrazit, s svetlobnim trakom LED, ki povezuje zadnje luči in logotip znamke v sredini.
Notranjost Terramarja oblikovno sledi zunanjosti v svoji športni in sodobni zasnovi. Na sredini armaturne plošče se nahaja velik 12,9-palčni zaslon na dotik, ki upravlja multimedijski sistem, medtem ko je pred voznikom 10,25-palčna instrumentna plošča z jasno športno usmeritvijo. Klimatske nastavitve se upravljajo prek panelov na dotik pod glavnim zaslonom. Sistem je združljiv z brezžičnim Apple CarPlay in Android Auto, prav tako pa vključuje indukcijsko polnilno ploščo z močjo do 15 W.
Motorna paleta Cupra Terramar je raznolika, začenši z 1,5-litrskim štirivaljnim turbo bencinskim motorjem z lahkim hibridnim sistemom, ki proizvaja 150 KM in poganja sprednji kolesni par. Na voljo sta tudi dve priključni hibridni različici z enakim motorjem: e-Hybrid z močjo 204 KM, ki omogoča več kot 100 km dosega v električnem načinu s pomočjo 19,7 kWh baterije, in e-Hybrid VZ s 272 KM. Poleg tega so na voljo tudi različice z 2,0-litrskim štirivaljnim turbobencinskim motorjem, ki ponuja 204 ali 265 KM in štirikolesni pogon 4Motion. Vse različice so opremljene s samodejnim menjalnikom DSG. Dizla ni v ponudbi.
Cupra Terramar je zasnovan z mislijo na dinamično vožnjo, kar naj bi zadovoljilo tudi najbolj zahtevne športne voznike. Španski inženirji so poskrbeli za napredno krmiljenje z izboljšano povezavo med šasijo in vzmetenjem, kar zagotavlja progresivno in odzivno vožnjo. Vzmetenje je konfigurirano s sprednjimi vzmetnimi nogami MacPherson in večvodilno zadnjo osjo, vse skupaj pa podpira elektronsko nadzorovano vzmetenje, ki je znižano za 10 mm in opremljeno z dvojnimi ventili blažilnikov.