Dve najpogosteje zastavljeni vprašanji, ki sta najpogosteje med prvimi, ne samo pri električnih modelih XC40 Recharge in C40 Recharge sta: »Koliko kilometrov prevozijo s povsem napolnjeno baterijo?« in »Koliko časa traja polnjenje?«.
V sklopu novega paketa posodobitev je Volvo, kot sporoča, izboljšal doseg (po ciklu vožnje WLTP) in polnjenje modelov XC40 Recharge in C40 Recharge v primerjavi z odhajajočimi modelnimi serijami,pri nekaterih različicah podaljšal doseg tudi do 60 kilometrov.
C40 Recharge in XC40 Recharge sta zdaj dobila tudi tri nove pogonske sklope. Ti vključujejo dve različici s pogonom na zadnji kolesi – tovrstni pogon ponuja Volvo prvič v zadnjih 25 letih – in prenovljen zmogljivi model z vsekolesnim pogonom.
Volvo Cars je prav tako interno razvil tudi drugo generacijo elektromotorja s trajnim magnetom za pogon zadnjih prem pri povsem električnih modelih C40 in XC40.
Po uradnih podatkih, različico Single Motor s standardnim dosegom poganja elektromotor s trajnim magnetom (e-motor) z močjo 175 kW, ki prinaša triodstotno povečanje moči v primerjavi z odhajajočo različico Single Motor s 170 kW motorjem in pogonom na sprednji kolesi.
Pri modelu XC40 Recharge Single Motor se prenaša enaka zmogljivost baterije 69 kWh, vendar pa izpopolnitve učinkovitosti hlajenja pomenijo, da ima vozilo zdaj večji doseg in prevozi do 460 kilometrov po ciklu vožnje WLTP v primerjavi s 425 kilometri pri prejšnjem modelu (WLTP).
Doseg modela C40 Recharge Single Motor je povečan s 438 kilometrov na 476 kilometrov (WLTP). Na javni polnilni postaji z enosmernim tokom z močjo 130 kW se baterija napolni z 10 do 80 odstotkov v približno 34 minutah.
Z večjo baterijo, povezano z zmogljivejšim, 185 kW elektromotorjem s trajnim magnetom na zadnji premi je lahko doseg še daljši. Druga nova različica vključuje 82 kWh baterijski sklop, ki poveča doseg tudi do 515 kilometrov pri razširjenem modelu XC40 Recharge Single Motor oziroma 533 kilometrov (WLTP) pri razširjenem modelu C40 Recharge Single Motor.
Izboljšana je tudi moč polnjenja, saj kot navajajo, večji baterijski sklop omogoča polnjenje z močjo enosmernega toka 200 kW (prej največ 150 kW), medtem ko polnjenje z 10 do 80 odstotkov traja približno 28 minut.
Posodobitev različic z vsekolesnim pogonom menjuje prejšnji sestav dveh 150 kW elektromotorjev na sprednji in zadnji premi z interno razvitim 183 kW elektromotorjem s trajnim magnetom na zadnji premi in novim 117 kW asinhronim elektromotorjem na sprednji premi.
Nova konfiguracija v povezavi z 82 kWh baterijskim sklopom in izboljšanjem skupne učinkovitosti pri hlajenju baterije omogoča XC40 Recharge Twin Motor AWD do 500 kilometrov z enim polnjenjem, kar je 62 kilometrov več kot pri prejšnji različici. Volvo jamči tudi večji doseg modela C40 Recharge Twin Motor AWD s 451 kilometrov na 507 kilometrov (WLTP).
Posodobitve zunanjosti se nanašajo predvsem na nova 19-palčna platišča iz lahke kovine za XC40 in C40 Recharge, ki naj ne bi poudarjala samo splošnega videza modelov. Z oblikovno bolj aerodinamičnim pristopom naj bi zmanjšala tudi količnik zračnega upora.