Med navadnim Focusom in vrhunskim RS 350 KM za športne puriste, ponuja Ford tudi srednjo možnost, s pravim razmerjem med obema. To je Focus ST za športni vsakdan in daljše poti, kar ob bencinski z 250 KM velja zlasti za novo dizelsko s 185 KM, ki je ne gre v ničemer  podcenjevati. Tako bencinska kot dizelska sta videzu popolnoma enaki, razlika je le v pogonskem agregatu vgrajenem pod novim, v športnem pogledu izraziteje oblikovanim pokrovom motorja.

 

 

 

 

Ozki žarometi, sredinsko nameščena dvojna šesterokotna izpušna cev, spojler na zadku, 19-palčna platišča in podarjeni pragovi, ustvarjajo vabljiv videz športnega vozila, ki ga v notranjosti potrjujejo ergonomsko zasnovani, zavidljivi Recaro sedeži z odličnim oprijemom, stopalke iz aluminija, specifičen videz instrumentov in volanski obroč z ravnim spodnjim delom oboda. Na vrhu armaturne plošče so trije dodatni merilniki, kar je značilnost različice ST. Prikazujejo nadtlak zraka v turbopolnilniku ter temperaturo in tlak olja v motorju.

 

 

Ford je dosegel svoj namen – voznika za volanom navdušiti, da čimprej spelje. Ne glede na turbodizel, je zvok motorja vabljivo poln, prepričljiv že pri nizkih vrtljajih in presenetljivo progresiven tudi, ko se cesta vzpenja. Dvolitrski TDCI s 185 KM se ponaša z zavidljivim navorom 400 Nm, ki ju učinkovito nadzira in razporeja 6-stopenjski samodejni menjalnik Powershift, ki bi pri izbiri imel v vsakem trenutku prednost pred ročnim. Vse ključne funkcije so na dosegu rok. Focus ST se po občutku odzove z mesta do 100 km/h veliko boljše od uradnih 8,1 s. Uradno je tudi najvišja hitrost elektronsko omejena na 217 km/h. Obnašanje na cesti je predvidljivo, podtlak in oprijem vozila pod nadzorom tudi pri ostrejši vožnji.

 

 

 

 

Ne glede na občuten temperament se povprečje porabe giblje okrog 7-mih litrov. Voznik lahko računa na celovit nabor naprednih funkcij za varno in brezskrbno vožnjo, predvsem elektronski nadzor stabilnosti kot del naprednega tristopenjskega programa ESP, sistem za razporejanje navora in električni servoojačevalnik za lažje krmiljenje pri parkiranju in trše krmiljenje na avtocestah.

 

 

Voznik in ostali ne bodo pogrešali niti sistema SYNC 2 z glasovnim upravljanjem in 8″ zaslonom na dotik, ki upravljanje z govorom ali dotikom tako navigacijo, razvedrilni sistem in klimatsko napravo. ‘Vroči’ Focus ST ima v tem trenutku tudi ‘vročo’ ceno 25.720 evrov, kar z vidika privlačnega športnega videza, zmogljivega motorja, Powershift menjalnika, vzmetenja in raznolike serijske in dodatne opreme, ni veliko.

 

 


				
		

Komentiranje je onemogočeno