Ford je slovenski javnosti uradno predstavil novega Rangerja, najbolje prodajanega pickupa v Evropi in Tournea Custom, kombi za prevoz potnikov. Imata veliko skupnega. Poltovorni Ranger v izvedbi z enojno in dvojno kabino s kesonom ter najbolj markantno izvedbo Wildtrack, se predstavlja z dovršenim 2,0-litrskim dizelskim motorjem EcoBlue s selektivno katalitsko redukcijo za optimalne izpuste, v kombinaciji tudi z naprednim novim 10-stopenjskim samodejnim menjalnikom in naprednimi asistenčnimi sistemi. Najzmogljivejša različica z 213 KM in 500 Nm navora je celo za 13 KM in 30 Nm navora zmogljivejša od 3,2-litrskega dizelskega motorja predhodnika. Novi pickup naj bi po napovedih porabil do devet odstotkov manj goriva. Štirikolesni pogon je del serijske opreme, uporabniki pa lahko s tipko kar tekom vožnje (do hitrosti 110 km/h) izbirajo med dvokolesnim pogonom, ki zagotavlja nižjo porabo in dvema štirikolesnima načinoma pogona – z visokim in nizkim prestavnim razmerjem.

Serijsko je opremljen s sistemom za preprečevanje trčenja z zaznavanjem pešcev in sistemom aktivne pomoči pri parkiranju. Ranger lahko prebrodi do 800 mm globoko vodo (največ v svojem segmentu). Z odmikom od tal 230 mm je zasnovan in izdelan tudi za brekompromisno obvladovanje ekstremnih terenov. 29-stopinjski vstopni in 21-stopinjski izstopni kot omogočata vozniku, da samozavestno zapelje tudi čez strme ovire. Terenske prednosti dopolnjujeta vlečna zmogljivost do 3500 kg in nosilnost, ki znaša do 1180 kg. Vstopna različica XL z enojno kabino 2.0 TDCi 96 kW (130 KM) – 4×4 in 6-stopenjskim ročnim menjalnikom že za 25.940 evrov, Wildtrack 2.0 TDCi 157 kW (213 KM) – 4×4, 10-stopenjskim samodejnim menjalnikom 41.900 in enaka izvedba Raptor 54.040 evrov.