Ford Tourneo Courier Active združuje prostornost, funkcionalnost in tehnološko naprednost, zaradi česar je idealna izbira za družine, posameznike in podjetnike z aktivnim življenjskim slogom. Z opazno robustno zunanjostjo in premišljenimi rešitvami v notranjosti je zasnovan za raznolike potrebe, od vsakodnevnih mestnih opravkov do vikend avantur.
Tourneo Courier že na prvi pogled navduši s svojo samozavestno in praktično zasnovo. Pritegne predvsem z oglato obliko veliko prostorskega vozila, ki ga prikupi dvobarvna kombinacija v značilno zeleni in belem odtenku strehe, kot pri testnem vozilu. Izvedba Active se ponaša s prepoznavno masko motorja, črnimi električno preklopnimi in ogrevanimi ogledali ter elegantnimi 17-palčnimi črnimi platišči iz lahke litine, kar daje vozilu športen pridih.
Njegova največja prednost pa je prostornost. Z dolžino 434,3 cm in višino 183,6 cm ponuja notranjost, ki omogoča dovolj prostora za pet potnikov, hkrati pa omogoča prilagodljivost prtljažnega prostora. S 570 litri osnovnega prostora, ki se ob zloženih sedežih razširi na kar 2.162 litrov, je vozilo idealno za prevoz različne športne opreme, pohištva ali drugih večjih predmetov.
Tourneo Courier poganja 1,0-litrski trivaljni bencinski EcoBoost motor s 125 KM (92 kW) in 170 Nm navora. Motor se odlikuje z nizkimi emisijami in žal z relativno visoko porabo goriva, kar lahko sklepamo, da mogoče Courier za bolj suveren karakter zahteva močnejši motor. Sploh, če je polno obremenjen. Testni Courier obvladuje opcijski 7-stopenjski samodejni menjalnik, kot v našem primeru, kar uporabnikom omogoča prilagoditev glede na različne vozniške preference.
S pospeškom od 0 do 100 km/h v 13 sekundah in največjo hitrostjo 175 km/h Tourneo Courier morda ni namenjen adrenalinskim navdušencem, kar bo vsem jasno že ko se prvič pohodi plin. Vendar se zaradi svoje oglatosti dobro znajde v mestni vožnji in suvereno pelje na daljših poteh. Povprečna poraba goriva na testu znaša najmanj 7,3 l/100 km, kar je nekoliko nad uradnim normativom (6,7 l/100 km).
Ford Tourneo Courier izstopa z vgrajenim sistemom SYNC4, ki omogoča brezžično povezavo z Apple CarPlay in Android Auto. 8-palčni zaslon na dotik je pregleden in enostaven za uporabo, povezava preko FordPass modema pa prinaša dodatne funkcionalnosti, kot so sledenje vozila, stanje goriva in daljinsko zaklepanje.
Prilagodljiv radarski tempomat z ohranjanjem voznega pasu, asistenca pri zaviranju pri vzvratni vožnji in sistem za zaznavanje mrtvega kota so le nekateri od naprednih varnostnih sistemov, ki omogočajo brezskrbno vožnjo.
Tourneo Courier je zasnovan za uporabnike, ki cenijo praktičnost in prostornost, ne da bi pri tem žrtvovali udobje ali sodobno tehnologijo. Njegova funkcionalnost je privlačna tako za družine, ki iščejo prostorno vozilo, kot za posameznike, ki potrebujejo prilagodljiv prevoz za športne ali poslovne dejavnosti, ne glede na omenjeno višjo porabo od pričakovanj.
Osnovni model Ford Tourneo Courier je na voljo za 21.790 EUR z vključeno akcijo financiranja. Izvedba Active, ki vključuje več opreme, znaša 27.990 EUR oziroma 26.311 EUR ob financiranju. Glede na ponujeno prostornost, zmogljivosti in tehnološko naprednost je cena v skladu s pričakovanji segmenta.
Ford Tourneo Courier Active se izkaže kot vsestransko uporabno in zanesljivo vozilo, ki je pripravljeno zadovoljiti potrebe sodobnega uporabnika – od mestnih voženj do avantur polnih izzivov. T+F: BL
Tehnični podatki: Ford Tourneo Courier 1.0 ecoboost 92 kW (125 KM)Active. Motor in prenos moči: bencinski, trivaljni, turbo, prostornina: 999 cm3, največja moč: 92 kW (125 KM) pri 6000 vrt./min, največji navor: 170 Nm pri 1400 vrt./min. Pogon na prednji kolesi, opcijski 7-stopenjski samodejni menjalnik. Mere: dolžina: 434,3 cm, širina: 187,6 cm, višina: 183,6 cm, medosna razdalja: 269,2 cm, masa praznega vozila: 1448 kg, dovoljena skupna masa: 2000 kg, prtljažnik: 570 – 2162 l, posoda za gorivo: 45 l.
Zmogljivosti in poraba: največja hitrost: 175 km/h, pospešek od 0 do 100 km/h: 13 s, normna poraba goriva kombinirano: 6,7 l/100 km, izpust CO2: 154 g/km, poraba na testu: 7,3 l/100 km. Cena: 27.990 EUR