Čeprav menjava voznih pasov za marsikoga predstavlja rutinski postopek, se lahko tudi najpozornejšim voznikom zgodi, da se mu vozilo, ki prihaja za njim, kdaj skrije v mrtvem kotu. Ne dovolj pozoren pogled nazaj ali slaba presoja hitrosti drugih udeležencev v prometu sta bila vzroka za več kot polovico prometnih nezgod v Veliki Britaniji leta 2018. Zato Ford uvaja novo tehnologijo, ki pomaga voznikom, da se pri vožnji po večpasovnih avtocestah izognejo trčenju z vozili v mrtvem kotu. Ta tehnologija je premierno na voljo najprej novi Kugi. Ford že več kot desetletje nudi sistem za nadzor mrtvih kotov (BLIS), ki lahko voznike opozori na prisotnost drugih vozil z opozorilno lučko v vzvratnem ogledalu.

Radarski senzorji Kugine asistence za mrtve kote pri hitrosti vozila od 65 do 200 km/h 20-krat v sekundi preverjajo vzporedna vozna pasova do 28 metrov za vozilom. Sistem lahko samodejno poseže, če z naprej usmerjeno kamero, ki spremlja oznake na cestišču, zazna začetek spremembe voznega pasu, tehnologija pa presodi, da bo prišlo do trčenja vozil. Sistem za ohranjanje voznega pasu z asistenco za mrtve kote lahko poseže pri preprečevanju trčenja z vozili, ki se približujejo s hitrostjo, ki je do 30 km/h večja od vaše.

Globalna novost, ki jo Ford uvaja na  novi Kug, je asistenca za križišča: tehnologija uporablja naprej usmerjeno kamero in radar, da preveri nevarnost trčenja z vozili, ki vam pripeljejo nasproti po vzporednih voznih pasovih. Če voznik prekriža pot drugega vozila, kar se pogosto zgodi na križiščih ali manjših krožiščih, lahko sistem s samodejnim zaviranjem pri hitrostih do 30 km/h pomaga preprečiti trčenja ali vsaj zmanjšati njihove posledice. Ena od raziskav je pokazala, da je v več kot desetini hudih nezgod na križiščih v Evropi prišlo do trčenja med osebnimi vozili, dostavnimi vozili, avtobusi ali tovornjaki.** Obe tehnologiji delujeta pri dnevni svetlobi in v temi, ko so vključeni žarometi.