Volkswagen napoveduje osmo generacijo Golfa GTI in dobesedno izpostavlja predvsem: živahen pogon, podvozje kot iz pravljice, pristen dizajn, odlična ergonomija, čisti užitek v vožnji, kot genski zapis pravega športnega avtomobila. Vse to združujejo značilne kratice GTI, ki v novi izvedbi pomenijo tudi več digitalizacije, povezljivosti in aktivnejšo vozno izkušnjo kot kadarkoli doslej. To mu omogoča pogonski agregat s turbinskim polnilnikom, ki razvije 180 kW/245 KM ob podpori novega upravitelja vozne dinamike, ki inteligentno povezuje in kombinira delovanje elektromehanskih sistemov podvozja. Volkswagen jamči maksimalno dinamiko in maksimalno udobje, ker novi Golf GTI združuje oboje.

Prek serijske izbire voznih profilov in opcijsko prilagodljivega podvozja DCC lahko voznik izbira svoje individualne nastavitve. Nove vozne lastnosti zagotavljajo še bolj natančno doživetje vožnje, tako podkrmiljenja oziroma odnašanja vozila prek sprednjih koles v hitro voženih ovinskih, kar je značilno za vozila s pogonom spredaj. Volkswagen zagotavlja, da tega voznik skoraj ne bo več občutil. V Wolfsburgu izpostavljajo tudi dizajn, ki se ujema s športno naravo in funkcionalnostjo novega GTI-ja, od nizkih serijskih LED žarometov oziroma matričnih žarometov do mreže hladilnika z značilno rdečo GTI linijo na vrhu do tankega LED pasu, ki se na levi in desni strani prvič nadaljuje do dnevnih LED-luči v modulu žarometov. V stransko silhueto vozila se optimalno ujemajo serijska 17-palčna aluminijasta platišča (Richmond). Zadaj poseben, daleč nazaj potegnjen GTI usmernik zraka na zgornjem robu strehe zagotavlja čim boljši pritisni tlak na zadnji premi. V spodnjemu delu se nova raz¬ličica od šibkejših modelov serije razlikuje po športnem difuzorju. Še ena od značilnosti modela GTI: okrogli izpušni cevi na levi in desni strani vozila.

V novem Golfu GTI je namesto klasične kontaktne ključavnice serijska tipka za zagon motorja “Engine/Start/Stop”. Ko voznik odpre vrata, tipka utripa rdeče, dokler ne zažene motorja. V novi večfunkcijski športni volan oblečen v usnje, z upravljanjem na dotik je lahko opcijsko integrirana tudi tipka za Travel Assist, ki pri Golfu GTI omogoča pomoč pri vožnji do hitrosti 210 km/h. Ohranili so se trije srebrni kraki; srednji je v GTI-ju oplemeniten z rdečo notranjo površino. Med GTI značilnosti spada tudi novi prilagojeni karo vzorec (Scalepaper) za športne sedeže, ki so prav tako razviti na novo. Digitalni kombinirani instrument ima možnost aktiviranja individualnega GTI dizajna z merilnikom vrtljajev na sredini in infotainment sistema. Serijsko je tu vgrajen sistem Composition z 8,25-palčnim zaslonom, opcijsko pa se lahko odločite za najbolj izpopolnjeni 10-palčni sistem Discover Pro. Serijska ambientna osvetlitev omogoča, da se prikazi in številna druga osvetljena mesta v notranjosti obarvajo v spekter iz 30 barv, ki se jih lahko poljubno konfigurira, še navajajo uradni viri.