Hyundaijev najnovejši i20, prav tako kot ostali te korejske znamke, še vedno prihaja iz tovarne v turškem Izmiru in tako nadaljuje dosedanjo nekajletno tradicijo. Eleganten in športen dizajn osveženega i20, tako zunanjosti in notranjosti, združuje čustvene in dinamične poteze z iskanjem harmonije med proporci, arhitekturo, stilom in tehnologijo. Želi ohraniti dinamičen in s svojim nizkim strešnim profilom ter dolgo medosno razdaljo tudi eleganten videz, kar kažeta že drzna bočna linija in edinstven dizajn C stebrička. Notranjost i20 zagotavlja občutek zračnosti, ohranja izklesan in privlačen videz s posebnim oblikovnim poudarkom na horizontalnih letvicah na visoko postavljeni armaturni plošči.

Vozilo je na voljo z dvema motorjema in tremi menjalniki, kar omogoča prilagajanje različnim preferencam voznikov, obenem pa poudarja varčnost in izboljšane vožnje. Z vrha ponudbe izstopa 1,0-litrski bencinski T-GDi motor s 73,5 kW (100 KM) ali 88,3 kW (120 KM), ki je združljiv z 48-voltnim blagim hibridnim sklopom za zmanjšanje porabe goriva in emisij CO2.

Različni menjalniki vključujejo 7-stopenjski robotizirani menjalnik z dvojno sklopko (7DCT) ali 6-stopenjski inteligentni ročni menjalnik (iMT). 48-voltni blagi hibridni sistem je združljiv s temi menjalniki, dodatno povečujejoč njihovo učinkovitost.

Vstopni motor je 1,2-litrski štirivaljni MPI motor, ki ponuja 61,8 kW (84 KM) in je povezan s 5-stopenjskim ročnim menjalnikom. Model se ponaša z izjemno konkurenčnimi izpusti CO2, ki omogočajo ekonomično vožnjo brez kompromisov glede vozniškega užitka, ob podpori funkcij, kot je sistem Idle Stop and Go.

Vgrajene tehnologije vključujejo 10,25-palčni zaslon merilnikov, USB vhode, sistem eCall druge generacije, posodobitve navigacijskega sistema na daljavo (OTA) ter brezplačne 3-letne naročnine na storitve Bluelink®. Varnost je na visoki ravni s Hyundai Smart Sense varnostnimi sistemi, kot so sistem za prednastavitev hitrosti povezan z navigacijo (NSCC), sistem za prepoznavanje prometnih znakov (ISLA) in sistem ohranjanja smeri in sledenja oznakam voznega pasu (LFA). Sistem za samodejno zaviranje v sili zdaj vključuje tudi zaznavanje kolesarjev.

Za tiste, ki iščejo dodaten športni pridih, je na voljo i20 N Line z dvema motorjema, serijskim 1,2-litrskim bencinskim motorjem MPI in 1,0-litrskim bencinskim motorjem T-GDI. Različica N Line se ponaša z dinamičnim izgledom, ki ga dopolnjujejo oblikovni elementi po vzoru Hyundaijevih športnih modelov N, ter je na voljo tudi z 48-voltnim blagim hibridnim sklopom in inteligentnim ročnim menjalnikom (iMT), ki dodatno prispeva k varčnosti. Vstopna cena z različico 1.2 MPI COMFORT, osnovnega paketa opreme s 5-stopenjskim ročnim menjalnikom, je 16.800 evrov. Najdražja različica 1.0 T-GDI 120 MHEV iMT IMPRESSION, najbogatejšega paketa serijske opreme od štirih, s 6-stopenjskim inteligentnim menjalnikom – pa zahteva 23.700 evrov.