Zvezda letošnjega Campa Jeep – vsakoletnega srečanja lastnikov in ljubiteljev vozil znamke Jeep, ki od 12. do 14. julija poteka v kraju San Martino di Castrozza v osrčju Dolomitov, je novi Gladiator. Predstavil se je v terenski različici Rubicon s 3,6-litrskim bencinskim motorjem v beli in črni barvi ter v posebni, prilagojeni različici Mopar.

Jeep Gladiator zaznamuje povratek znamke v segment poltovornjakov. Prvi poltovornjak znamke Jeep sega v leto 1947, ko je ameriško avtomobilsko podjetje Willys Overland predstavilo enotonski tovornjak s pogonom na vsa štiri kolesa, ki je temeljil na platformi CJ-2A. Sledilo mu je kar nekaj poltovornjakov, vključno z modeli FC-150/170 (1957 – 1965), Jeep Gladiator/J Series (1963 – 1987), Jeep CJ-8 Scrambler (1981 – 1985) in Jeep Comanche (1986 – 1992).

Po 27 letih se znamka Jeep vrača v segment poltovornjakov z večnamenskim vozilom z odprto streho. Novi Gladiator zagotavlja legendarne terenske zmogljivosti in napredne tehnološke funkcije v kombinaciji s prilagodljivostjo prevoza, opreme in tovora na 152-centimetrski jekleni nakladalni površini. Zasnovan na osnovi  kultne formule modela Wrangler, jamči še večjo vsestranskost, svobodo in vrhunsko vozno dinamiko na cesti. Zahtevnim terenskim izzivom lahko Gladiator kljubuje s pogonskima sistemoma Command-Trac in Rock-Trac, premam Dana 44 tretje generacije, elektronskima zaporama diferenciala na sprednji in zadnji premi Tru-Lock, elektronskemu izklopu sprednjega stabilizatorja, ki je ekskluziven v segmentu, ter terenskim pnevmatikam R32.

Proizvajajo ga v Toledu, v ameriški zvezni državi Ohio. Na trgih regije EMEA bo na voljo prihodnje leto, v treh nivojih opreme: Sport, Overland in Rubicon.

Evropskim kupcem novega modela Jeep Gladiator bo na voljo več kot 110  ekskluzivnih dodatkov iz programa Jeep Authentic Accessories powered by Mopar, ki bodo omogočili prilagoditev vozila različnim potrebam in življenjskemu slogu kupcev.