Kia Motors je 6. marca na ženevskem avtomobilskem salonu razkrila letošnje novosti. Svetovno premiero sta doživela Kia Ceed in Ceed Sportswagon, poleg njiju pa sta na odru stala še prenovljena Optima in novi Rio GT Line.

Michael Cole, izvršni direktor Kia Motors Europe, pravi: “Vsi trije modeli – Ceed, Optima in Rio – so ključnega pomena za vzdržno rast znamke. Ti novi modeli, ki skupaj predstavljajo več kot tretjino naše prodaje v Evropi, bodo spodbuda za naslednjo fazo rasti – letos želimo v Evropi prodati več kot pol milijona vozil.”

Nova Ceed in Ceed Sportswagon, tretje generacije, sta oblikovana, razvita in proizvedena v Evropi. Novi Ceed prihaja k nam septembra kot 5-vratna kombilimuzina in decembra v karavanski izvedbi. Standardne LED dnevne luči v obliki kock ledu prihajajo iz športnih različic Ceed GT in GT Line prejšnje generacije. Zadnje nove LED dnevne luči Ceedu zagotavljajo boljšo vidljivost in prepoznavnost na cesti. Karavanski Ceed Sportswagon omogoča 600 litrov prtljažnega prostora, kar ni ravno malo za ta razred. Petvratni Ceed pa ponuja 395 litrov prostora v prtljažniku.

Ceed in Ceed Sportswagon bodo trije bencinski motorji –1,0-litrskim T-GDi motorjem 88 kW (120 KM), novi 1,4-litrski T-Gdi kW (140 KM) in 1,4-litrski MPI z večtočkovnim vbrizgom goriva 74 kW (100 KM). Na izbiro bo tudi Kiin novi ‘U3’ dizelski motor. 1.6 CRDi motor s tehnologijo skupnega voda izpolnjuje najnovejši emisijski standard Euro 6d TEMP, na voljo v dveh različicah (z močjo 85 kW/115 KM in 100 kW/136 KM).

 

V Ženevi je doživela svetovno premiero tudi prenovljena Optima, Kiina predstavnica v D razredu, ki je na voljo kot limuzinska in karavanska različica – je spremenila videz in dobila nova motorja. V Evropi je Optima v letu 2017 našla največ novih kupcev doslej. Prodaja je z 9.600 v letu 2016 poskočila na lanskoletnih 16.800 vozil v različnih izvedenkah (limuzina, Sportswagon, priključni hibrid in GT).

Izboljšana Optima nudi 2 motorja. Kiin novi ‘U3’ 1,6-litrski CRDi dizelski motor z močjo 100 kW (136 KM) in navorom 320 Nm nadomešča dosedanji 1,7-litrski CRDi motor. Nov je tudi 1,6-litrski T-GDi motor, ki proizvaja 132 kW (180 KM), ki bo umeščen med 2,0-litrskim atmosferskim motorjem (120 kW / 163 KM) in 2,0-litrskim T-GDI motorjem (180 kW / 245 KM), namenjenim GT različici. Novi motor prenaša moč do koles preko Kiinega 7-stopenjskega samodejnega menjalnika z dvojno sklopko.

 

Kia je prvič predstavila tudi športno različico GT Line novega modela Rio s črno sijočo in kromano motorno masko, ki spominja na tigrov nos, nova 17-palčna aluminijasta platišča GT-Line in LED meglenke v obliki kock ledu, podobno kot v modelih cee’d GT in pro_cee’d GT. Zunanjost zaključujejo dvojne izpušne cevi, LED dnevne luči, kromane okenske obrobe, sijoči črni strešni spojler in bočne letvice. V Rio GT Line bo vgrajen Kiin lahki 1.0 T-GDi motor 74 kW (100 KM) ali 88 kW (120 KM) in ročnim menjalnikom. Jeseni bo Rio GT-Line na voljo tudi z 1,2- in 1,4-litrskima bencinskima motorjema z večtočkovnim vbrizgom in 7-stopenjskim samodejnim menjalnikom z dvojno sklopko.

Komentiranje je onemogočeno