Land Cruiser je luksuzni terenec s poudarkom na terenskih karakteristikah, edinstven v svojem razredu, ki se je na globalni ravni  po kakovosti, vzdržljivosti in zanesljivosti, kot neprekosljivih sposobnostih terenske vožnje, v dobrih 65 letih vpisal med legende. Poznajo ga praktično na skoraj vseh kontinentih, na najbolj odročnih krajih, poteh in stranpoteh. Pa vendar mu tudi na asfaltu ne gre ničesar očitati. Nasprotno. Vse večjemu pritisku najbližjim tekmecem v tem cenovnem premium razredu – predvsem nemškim – z začetno ceno malenkost pod 100 tisoč evrov, odgovarja z istoimensko oznako serijske opreme z vrha ponudbe, kjer v prostorni in bogato opremljeni notranjost ne manjka ne usnjeno oblazinjenje v kombinaciji z žlahtnim lesom na armaturni plošči in obodu volana, pomično strešno okno, sodobni multimedijski sistem, samodejni 6-stopenjski menjalnik, Off-road Traction Monitoring System – sistem nadzora pogona in vrhunsko ozvočenje JBL Synthesis 5.1 s 14 zvočniki, če omenimo samo nekatere.

Land Cruiser ne glede na vse ostaja ‘pravi terenec’ v najboljšem pomenu te besede, vendar ne želi zaostajati za ostalimi niti oblikovno. Oktobra lani (2017) je Land Cruiser doživel rahlo prenovo prednjega dela, zadnjih luči in notranjosti. Ohranja sicer prepoznavno, toda sodobnejšo in robustnejšo podobo rahlo oglatega terenca z dolžino 4,84 m, širino 1,88 m in višino 1,84, toda z vsemi potrebnimi karakteristikami, tako statusno uglajenega mestnega, kot pravega terenskega vozila, ki lahko sprejme najzahtevnejše izzive.

In kot pravijo pri Toyoti, bo v tem primeru prej odpovedal voznik kot Land Cruiser. Razmeroma visok, z višino od tal 21,5 cm  je višji kot marsikateri tekmec tega razreda in z največjo stopnjo zaščite in globine ugreza, olajša prehodnost tudi na najtežjih terenih. Tu lahko voznik računa na osrednji diferencial s samodejno zaporo za boljši oprijem in mehanskim zadnjim diferencialom z zaporama, ob stalnem štirikolesnem pogonu. Na izbiro ima tudi pet programov terenske vožnje in dodatno za najbolj ekstremne izzive nastavljivi sistem Crawl Control, ki nadzira motor in zavore ter tako omogoča vožnjo podobno plazenju ob hitrosti od 0,8 do 4,5 km/h. Voznik se osredotoči samo na volan.

V tej pet-vratni različici je Land Cruiser namenjen sedmim potnikom – zadnja dva v tretji vrsti se morata zadovoljiti s skromnim udobjem, vsi pa se morajo odreči prtljažniku. Ob podrti zadnji klopi, ki se pogrezne v dno se odpre 621-litrski prostor za prtljago. Veliko bolj udobno je na prednjih sedežih in zadnji klopi, kjer je prostora dovolj za noge, okrog kolen in nad glavo. Notranjost je klasična, elegantna in kakovostno dodelana. Voznik sedi visoko, z odličnim pregledom, brezskrbno, še posebno ob paketu pomožnih sistemov Toyota Safety Sense, kjer Land Cruiser zavira sam, ohranja smer vožnje in vzdržuje varnostno razdaljo.

Toyota je s pomočjo sodobnih pomožnih sistemov našla odličen kompromis med terensko in cestno vožnjo, ki se jim Land Cruiser prilagaja dokaj enakopravno. Dobro potovalno udobje omogoča tudi na daljših avtocestnih vožnjah, v mestu pa zaradi dolžine in terenske zasnove ni tako okreten, zato si pomaga s sprednjimi in zadnjimi senzorji. Vzmetenje  učinkovito blaži vse podlage pod kolesi. Dobra je tudi zvočna zaščita v notranjosti. Motor je samo 2,8-litrski turbodizel s 177 KM, ki ga ne spravljajo v nobenem primeru v zadrego, vendar bi bil še kakšen dodaten ‘konj’ brez dvoma dobrodošel za več dinamike v vožnji. Ob sprejemljivem povprečju porabe blizu 10 l/100 km pospeši v 12,5 s in doseže 175 km/h. Land Cruiser se je vpisal med legende. Tudi na asfaltni podlagi, kjer največ tudi vozi in 65 let zanj ni veliko.