Maserati je lansko leto napovedal proces preobrazbe, ki naj bi okrepil in utrdil položaj na trgu, zato naj bi se vedno bolj osredotočal na električno mobilnost. Že v letu 2023 naj bi na trg prišli trije modeli, Maserati GranTurismo, GranCabrio in Grecale. Vsi bodo označeni z oznako Folgore, kar pomeni električno različico aktualnih modelov v ponudbi, od leta 2025 pa bo hiša ponujala baterijsko različico za vsak avtomobil.

Skladno z napovedanim, bodočim programom preobrazbe, ki ga je naznanil prav tako lansko leto predstavljen srednje-veliki športni terenec Grecale, se bo leta 2024 poslovila limuzina Ghibli in sedanja največja limuzina Quattroporte. Obe bo nadomestila nekoliko manjša limuzina, ki bo ohranila ime Quattroporte in bo na izbiro tudi z električnim motorjem. Napovedana je leta 2025, kar je pred kratkim za spletni medij Drive potrdil generalni direktor Maserati Australia Grant Barling.

 

Ghibli je na trgu od leta 2013. V zadnjih letih je zaradi spremenjenih zahtev trga, osredotočenega vedno bolj k športnim terencem, beležil padec prodaje. Slovo Ghiblija pomeni tudi konec Maseratijevega motorja z motorjem V8. Sedanji Ghibli, Quattroporte in SUV Levante (ki naj bi ga leta 2025 nadomestil nov model) bodo zadnji modeli znamke iz Modene, ki jih poganja osemvaljni 3,9-litrski twin-turbo motor Ferrarijevega izvora. Prihodnji generaciji modelov Quattroporte in Levante bosta ob električni različici na voljo tudi termičnim motorjem. Predviden naj bi bil novi šestvaljni Nettuno, ki ga Maserati že uporablja v MC20 in Grecale.