Maserati z najzmogljivešo kolekcijo Trofeo, ki jo je premierno odkril pred nekaj urami,  odpira novo poglavje svoji bogati dediščini športnih avtomobilov. Po prihodu modela Levante Trofeo leta 2018, kot najbolj ekstremne, najzmogljivejše različice SUV-ja, sta svoj vrhunec zmogljivosti, športnosti in prestiža pod oznako Trofeo doživeli še limuzini Quattroporte in Ghibli.

Da bi dodatno poudarili italijansko identiteto Maseratija, so barve, izbrane za predstavitev kolekcije Trofeo, barve državne zastave: zelena za Quattroporte, bela za Levante in rdeča za Ghibli, ki se združujejo z obarvanim kromiranim delom in sijajnimi rdečimi oblogami, kar prispeva posebno agresiven in eleganten videz.

Srce limuzin Ghibli in Quattroporte Trofeo predstavlja 3,8 l V8 Twin Turbo motor z močjo 580 KM pri 6.250 vrtljajih in najvišji navor 730 Nm. Motor, uveljavljen v SUV-ju Levante Trofeo, je po Maseratijevih informacijah razvit v Ferrarijevi tovarni v Maranellu, tehnično prilagojen zmogljivostim aktualnih motorjev.

Motor V8 sicer za Ghibli popolnoma nov, je bil v že uporabljen na Quattroporte GTS, v različici s 530 KM. Danes je V8 motor s 580 KM na voljo v novih Ghibli, Quattroporte in Levante  Trofeo in v celoti ustreza standardom glede porabe goriva in emisij. Ghibli in Quattroporte Trofeo sta najhitrejši Maseratijevi limuzini doslej. Hvalita se z najvišjo hitrostjo 326 km/h. Največja hitrost SUV-ja Levante Trofeo pa je 302 km/h.

Tako kot Levante Trofeo, tudi novi Ghibli in Quattroporte Trofeo vključujeta sistem integriranega nadzora vozila (IVC) s posebno nastavitvijo, ki zagotavlja izboljšano vozno dinamiko, večjo aktivno varnost in še bolj navdušujoče zmogljivosti. Limuzine imajo gumb Corsa, ki avtomobilu narekuje še bolj športni slog vožnje. Vključen je tudi sistem za zagon (Launch Control), funkcija, ki se je prvič pojavila v Levante Trofeo, da sprosti vso moč motorja in pristno Maseratijevo vozniško izkušnjo. /BL/Maserati/