Ameriški trg je imel vedno drugačne značilnosti in potrebe od evropskega, kar še posebej velja za japonske proizvajalce, ki pogosto ustvarjajo specifične modele v prvi vrsti predvsem za ZDA. Tako tudi Mazda, ki predstavlja novi CX-90, velik osemsedežni SUV (razporejen v tri vrste) le v Severni Ameriki. Mazda CX-90, zasnovana na platformi Large Product (ki jo uporablja CX-60), ne bo prispela v Evropo, kjer lahko pričakujemo “manjši” CX-80, osemsedežno različico Mazde CX-60.
Mazda CX-90 izstopa po gladkih linijah in površinah ter po konceptu subtrakcije oziroma »manj je več«. Rezultat je karoserija, ki sledi zadnjim oblikovnim hišnim trendom, masivna, a dobro odmerjena. Zaznamujeta jo dolg pokrov motorja in nazaj pomaknjen potniški prostor.
Z navdihom tradicionalne japonske estetike je zasnovana notranjost Mazde CX-90, luksuzna in udobna, ki lahko sprejme do osem potnikov v treh vrstah sedežev. Materiali so visoke kakovosti: usnje Nappa, les in posebne tkanine. Ne manjka dragocenih elementov, kot je tkanina na armaturni plošči, navdihnjena z ročno vezavo knjig in zapleteno japonsko tehniko tkanja, znano kot Kumihimo. Na voljo so polnilni priključki USB-C za tretjo vrsto, zračniki za klimatsko napravo in sistem notranje osvetlitve ter multimedijski sistem, viden na 12,3-palčnem zaslonu 12,3″ na dotik.
Američani bodo lahko izbirali med dvema različicama: e-Skyactiv G in e-Skyactiv PHEV, obe povezani s štirikolesnim pogonom in osemstopenjskim samodejnim menjalnikom brez pretvornika navora. Prvi zagotavlja 3,3-litrski pogonski sklop kombiniran z 48-voltnim blagim hibridnim sistemom (elektromotor je nameščen med motorjem in menjalnikom in pomaga pri pospeševanju), z močjo 340 KM in 369 Nm navora. e-Skyactiv PHEV pa združuje 2,5-litrski 4-valjni bencinski motor v kombinaciji z električnim. Napaja ga 17,8 kWh baterija z zunanjim polnjenjem. Skupna moč je 323 KM in 369 Nm.