Luksuzni »shuttle«- Mercedes-Benz razred V – se prenavlja. Z osveženo obliko in z več udobja želi nadaljevat vlogo prodajne uspešnice te znamke. Od vstopa na trg leta 2014 je Mercedes-Benz prodal 209.000 teh luksuznih minibusov. Leto 2018 je bilo s 64.000 prodanimi vozili rekordno. Globalno uspešnost predvsem v Aziji potrjuje tudi Indija, ki je od letos najnovejši trg za razred V.

Oblikovno osvežen je zlasti sprednji del: odbijači z novimi režami za dovod zraka, nova diamantna maska hladilnika obrobljena z dvema srebrnima letvicama in konceptom prilagajanja linijama Avantgarde in Exclusive. Mercedes-Benz izpostavlja tudi številni oblikovne pakete, še posebno v selenitno sivi kovinski izvedbi. Na izbiro so 17-, 18- in 19-palčna palčna platišča iz lahke kovine. Vrhunec predstavlja črna 19-palčna izvedba iz lahke kovine in 10 kraki v visokem sijaju.

Prenovljena notranjost sodobnim trendom z novimi režami za dovod zraka, ki imajo bolj športen turbinski videz, in novimi številčnicami kombiniranega inštrumenta. Novo oblazinjenje v elegantnem napa usnju in okrasnimi elementi v videzu klavirskega laka, ebenovine, karbonskih vlaken in brušenega aluminija ostajajo. Dodatno udobno so zasnovani tudi zadnji sedeži s funkcijami nagiba in masaže ter klimatizacije. Nov motor s štirivaljnim dizelskim motorjem OM 654 je na voljo s tremi izvedbami izhodne moči: V 220 d s 120 kW (163 KM) in 380 Nm, V 250 d s 140 kW (190 KM), 440 Nm in novi, najzmogljivejši motor v segmentu – V 300 d s 176 kW (239 KM) in 500 Nm navora.

V fazi pospeševanja lahko motor V 300 d za kratek čas poleg 500 Nm navora ponudi dodatnih 30 Nm (funkcija »overtorque«). V 300 d pospeši od 0 do 100 km/h v do 7,9 sekunde. Doseže lahko največjo hitrost 220 km/h. Prvič je na voljo tudi samodejni menjalnik 9G-TRONIC. Namesto menjalnika 7G-TRONIC je tu posebej uglajen in učinkovit samodejni menjalnik s pretvornikom navora, ki je del serijske opreme za V 300 d. Voznik lahko s stikalom DYNAMIC SELECT izbira med voznima programoma »Comfort« in »Sport« in s tem prilagaja lastnosti pretikanja. Na voljo je tudi način »Manual«, ki vozniku omogoča ročno pretikanje z obvolanskima prestavnima ročicama DIRECT SELECT.

Vse izvedbe motorja za novi razred V so serijsko opremljene s pogonom na zadnja kolesa,  stalni štirikolesni pogon 4MATIC je voljo v dodatni opremi. Enoprostorsko vozilo Mercedes-Benz tako ohranja svojo značilno uporabnost in ga je še vedno brez težav mogoče parkirati v standardne garaže, garažne hiše in podzemne garaže.

Prenovljeni razred V je varnejši s pomožnim sistemom za bočni veter, s sistemom pazljivosti ATTENTION ASSIST , z aktivnim zavornim sistemom posreduje v primeru mirujočih ovir ali pešcev, ki vozilu prečkajo pot in novim sistemom Plus za dolge luči, ko se nasproti vozečega vozila diode LED v modulu glavnih luči delno izklopijo in zasenčijo del svetlobnega snopa v obliki črke U. V razredu enoprostorskih vozil napoveduje družba Mercedes-Benz Vans povsem električni model, ki bo svetovno premiero doživel na letošnjem jesenskem avtomobilskem salonu IAA v Frankfurtu. Vstopna cena 52.499 EUR.