Novo generacijo MG-ja HS predstavlja relativno velik SUV, ki navdušuje s kakovostno izdelavo in bogato serijsko opremo. 1,5-litrski bencinski motor s turbopolnilnikom sicer ne izstopa po živahnosti, a avtomatski menjalnik navduši z izjemno uglajenim prestavljanjem. Manj prepričljiva pa sta nastavitev vzmetenja in delovanje voznih pomočnikov.
Ta relativno veliki kitajski SUV s prednjim pogonom pomeni velik korak naprej v primerjavi s prejšnjo generacijo, ki jo nadomešča. Povsem prenovljen in za 5 cm daljši (seda dolg 466 cm) MG HS se ponaša z modernejšimi, skoraj športnimi linijami, ki jih poudarjajo ozke luči in velika sprednja maska. Kupcem sta na voljo dve različici: priključni hibrid s 307 KM (v povprečju omogoča do 100 km vožnje na elektriko) in 1,5-litrski bencinski motor 125 kW 169 (KM). Za vse različice velja 7-letna garancija oziroma 150.000 km.
Podobno kot pri predhodni generaciji sta na voljo le dve bogato opremljeni izvedbi- Comfort in Luxury. Osnovna različica 1.5 Comfort stane 26.990,00€ in vključuje nadzor mrtvega kota, polavtonomno vožnjo druge stopnje, sedem zračnih blazin (vključno s sredinsko sprednjo za zaščito pri bočnih trkih), samodejne polne LED žaromete, zadnje parkirne senzorje, vzvratno kamero, digitalni instrumentni zaslon in infozabavni sistem (oba z 12,3-palčnim zaslonom), električno nastavljiv voznikov sedež in avtomatske brisalce.
Za približno 3.000 € več je na voljo različica Luxury, ki poleg vsega naštetega med ostalim dodaja še dvopodročno klimatsko napravo, sprednje parkirne senzorje, 360-stopinjske kamere, električno pomična prtljažna vrata, brezžično polnjenje telefona, osem zvočnikov (namesto šestih), spominsko funkcijo in ledveno oporo za voznikov sedež (sedeža sta tudi ogrevana) ter umetno usnje namesto tkanine (serijsko črno, za doplačilo tudi rjavo). Serijsko je vključena modra kovinska barva, ostale barve so na voljo za doplačilo.
Testno vozilo z vrha ponudbe Luxury 1.5T-GDI DCT s samodejnim menjalnikom 125 (169) 174 pa za 31.990,00€ ponuja še med drugim LED sprednji žarometi in dnevne LED luči, zadnje luči LED s svetlobno linijo po celotni dolžini zadnjega dela vozila, inteligentni sistem upravljanja dolgih luči (IHC), izklop žarometov s časovno zakasnitvijo “Follow me Home“, meglenke spredaj in zadaj, električno nastavljiva, ogrevana ter električno poklopljiva zunanja, dvobarvna stranska ogledala s spominsko funkcijo v barvi karoserije, dobje jamći tudi dvopodročna, samodejna klimatska naprava, usnjen, multifunkcijski volanski obroč iz mikrovlaken, nastavljiv po globini in višini, prestavna ročica oblečena v usnje/iz mikrovlaken, induktivno (brezžično) polnjenje mobilenga telefona, vstop brez ključa – “Keyless entry“.Infozabavni sistem: (12.3″) sredinski zaslon občutljiv na dotik(12.3”) digitalna barvna instrumentna plošča, omenimo še satelitsko navigacijo in še marsikaj bi lahko…
Notranjost je prostorna, udobno se bodo peljali tudi višji potniki, in to tudi na srednjem sedežu, saj skoraj ni osrednjega tunela. Mehki materiali obdajajo armaturno ploščo, obloge vrat (tudi zadaj) in stranice sredinske konzole. Prtljažnik je prostoren in lepo zaključen, vendar predal iz polistirena na dnu zasede kar nekaj prostora in omeji uporabno višino za približno 20 cm. Predal je sicer odstranljiv, a potem ostane le preproga brez ravnega dna in brez prostora za rezervno kolo.
Digitalni instrumenti in osrednji zaslon (oba 12,3-palčna) so nameščeni za enotno stekleno površino. Instrumentna plošča je pregledna in prikazuje tudi navigacijsko karto. Infozabavni sistem je dovolj odziven in podpira Android Auto ter Apple CarPlay, a samo prek kabla. Ko je ena izmed teh povezav aktivna, druge funkcije na zaslonu niso dostopne – kar predstavlja težavo, saj so tudi klimatski ukazi dostopni le prek zaslona. Določene funkcije lahko prikličemo s programabilnim gumbom na volanu, a to ne reši težave popolnoma. Tudi upravljanje z asistencami za vožnjo je zamudno, saj je skrito v več podmenijih – tekmeci pogosto ponujajo enostavne fizične gumbe za hitro izklapljanje.
1,5-litrski štirivaljnik je nadgradnja motorja, ki ga poznamo že iz drugih modelov MG. Zaradi precejšnje mase avtomobila pospeševanje ni med najživahnejšimi. Čeprav motor pri višjih vrtljajih ni preglasen, se zdi precej potraten (povprečna poraba naj bi znašala (7,4 l/100 km)13,5 km/l). Povsem nov je tudi sedemstopenjski robotizirani menjalnik z dvojno sklopko, tokrat z oljnim hlajenjem namesto suhe sklopke kot prej. Prestavljanje je zelo gladko, čeprav bi si želeli nekaj več odzivnosti pri prestavljanju navzdol. Ročno prestavljanje ni mogoče, saj manjkajo prestavne ročice ob volanu.
Volan je rahlo nagnjen naprej, ni posebno lahek za upravljanje in ni najbolj neposreden, a še vedno primeren za vozilo tega razreda. Manj navdušujejo nastavitve vzmetenja, ki dovolijo kar precej nagibanja v ovinkih, hkrati pa ne filtrirajo najbolje ostrih neravnin. Vozni asistenti pri ohranjanju smeri na avtocesti izvajajo številne manjše popravke volana namesto enotnih gladkih korekcij, kar lahko vpliva na udobje vožnje. (B+T:BL)
MG HS Luxury 1.5 GDI DCT – TEHNIČNI PODATKI:Motor 1.5T-GDI; Pogon FWD Spredaj; Vrsta goriva Bencin; MOTOR: Gibna prostornina (cm3) 1496; Moč motorja kW (KM) 125 (169); Število obratov motorja pri največji moči (obr/min) 5500; Največji navor (Nm) 275; Število obratov motorja pri največjem navor (obr/min) 3000-400; menjalnik samodejni 7-stopenjski; Sistem Stop & Start: Serijsko; ZMOGLJIVOST: Največja hitrost (km/h) 195; 0 – 100 km/h (s) 9,6; PORABA: Mešana vožnja (WLTP)7,6; IZPUSTI-WLTP: Izpust CO2 (g/km) 173-174; DIMENZIJE: Skupna dolžina (mm) 4655; Skupna širina (mm) 1890; Skupna višina (mm) 1664; Medosna razdalja (mm) 2767; Prostornina prtljažnika (s spuščenimi zadnjimi sedeži) (l) 507 (1484); Masa vozila brez voznika – pripravljenega za vožnjo (kg) 1600; Nosilnost (kg) 475; Posoda za gorivo (l) 55; CENA RAZSTAVLJENEGA MODELA Z OPCIJAMI IN S POPUSTOM(cena z DDV): 31.990 €