Mitsubishi Motors Europe je sinoči, na posebnem spletnem dogodku, premierno predstavil novo generacijo ASX-a. Novi ASX (ASX=Active Sports Xover) je umeščen v osrčje osrednjega evropskega B-SUV segmenta. Nadaljuje izročilo predhodne generacije, ki je v Evropi dosegla prodajno številko blizu 380.000 vozil.
Novi ASX, razvit posebej za evropski trg na CMF-B platformi zveze Renault-Nissan-Mitsubishi in po uradnih informacijah prihaja s širokim naborom pogonskih možnosti, vključno s priključnim hibridom (PHEV), polnim hibridom (HEV) ter blagih hibridom.
Z značilno obliko poimenovano Mitsubishijev “Dynamic Shield” prednjega dela želi poudariti robustnost in dinamičnost, hkrati pa tudi značilni Mitsubishijev logotip s tremi diamanti. V celoti ne skriva podobnosti z Renaultovim Capturjem, kljub novim kraticam ASX in novem napisu Mitsubishi na prtljažnih vratih. Na voljo bo 6 barvnih različic, kombiniranih s črno streho pri višjih nivojih opreme in 17 ali 18-palčna platišča.
Notranjost novega ASX-a odkriva najnovejšo informacijsko-razvedrilno tehnologijo, združuje slog in udobje ter ga kombinira s prostornostjo in vsestranskostjo. Prostornina prtljažnega prostora je 332 litrov (VDA), ki se poveča za nadaljnjih 69l (VDA), če premaknemo pomično zadnjo klop do prednjih sedežev. Vozilo se upravlja brez ključa in ko se voznik približa vozilu na manj meter, le-ta zazna “Hands free” kartico in se samodejno odklene. Na enak način je tudi pri izstopu iz vozila – ko se voznik oddalji več kot za en meter, se novi ASX avtomatično zaklene.
Centralno nameščen SDA (Smartphone link Display Audio) deluje kot glavni vmesnik med voznikom in sistemi vozila ter multimedijskim sistemom. SDA je na voljo v 7-palčnem ležečem in 9,3-palčnem pokončnem formatu, z brezžičnim preslikovanjem pametnega telefona (Apple Car Play® in Android Auto™) standardno. Pri najvišjih opremah pa tudi z možnostjo BOSE® Premium zvokom. Kot še navajajo uradni podatki, višje ravni opreme vključujejo serijsko vgrajeno 3D navigacijo in številne možnosti personalizacije preko Multi-Sence Sistema. Ta vozniku omogoča prilagoditev odziva krmiljenja, dinamičnega nadzora podvozja in odzivnost motorne moči preko treh načinov vožnje: Eco, Pure in Sport. Voznik si lahko prilagaja vozno izkušnjo tudi z izbiro ene od osmih ambientalnih barv LED luči.
Novi ASX je opremljen s celotnim naborom standardnih pasivnih varnostih elementov, od izboljšane zaščite pešcev do nabora naprednih varnostnih sistemov. Preko Multi-Sense Sistema omogoča tudi funkcijo dinamičnega nadzora podvozja, ki po potrebi zavira vsako kolo posebej.
Med pogonskimi sklopi so na voljo: 1,0L MPI-T – vstopni trivaljni 1,0-litrski turbobencinski motor s 6-stopenjskim ročnim menjalnikom, 1,3L DI-T blagi hibrid z 1,3-litrskim turbo motorjem in neposrednim vbrizgavanjem, povezan z blagim hibridnim sistemom, ki vključuje generator zaganjalnika na jermenski pogon skupaj z 12V litij-ionsko baterijo.Uporabniki lahko izbirajo med 6-stopenjskim ročnim ali 7-stopenjskim samodejnim menjalnikom z dvojno sklopko (7DCT).
Na izbiro sta tudi popolni hibrid – prvi Mitsubishijev model v Evropi s polni hibridnim pogonskim sklopom, ki združuje 1,6-litrski bencinski agregat z dvema elektromotorjema in avtomatskim menjalnikom ter priključni hibrid z različico PHEV z 1,6-litrskim bencinskim motorjem, v kombinaciji z dvema elektromotorjema in 10,5 kWh baterijo, ki je edinstven za zvezo Renault-Nissan -Mitsubishi v segmentu B-SUV. Vsi pogonski sklopi, integrirani v nabor dobro opremljenih različic, bodo na voljo od začetka prodaje v Evropi, torej od marca 2023 dalje (opreme ter začetek prodaje se razlikujejo glede na trg).