Ford se veliko ukvarja tudi z varnostjo ostalih udeležencev v prometu, še posebno kolesarjev. Po projektih »Share the Road« in »Emojih« so se lotili novega projekta. Pri odpiranju vrat vozila na levi ali desni strani, ki zaprejo pot kolesarju, se vsako leto po svetu zgodi na tisoče nezgod. Ob trku v vrata, ki se nenadoma odprejo, se po fordovih virih hudo poškoduje ali umre 60 kolesarjev samo v Veliki Britaniji, v Nemčiji pa je bil to vzrok za približno 3500 prometnih nesreč v letu 2018. Predvidevajo, da se bodo tovrstne težave še povečale, saj se vse več ljudi odloča za kolesarjenje ali vožnjo z električnimi skiroji v mestih.

Pri Fordu so razvili tehnologijo, ki naj bi v prihodnje vsaj deloma zmanjšala število neljubih ‘srečanj z vrati’, ne samo med kolesarji temveč tudi motoristi. Kako deluje? S senzorji in tehnologijami, ki samodejno zaznajo kolesarje in z zaviranjem preprečijo trčenje ter voznike opozorijo, da so v njihovem mrtvem kotu drugi udeleženci v prometu, so že opremljena Fordova vozila.

Če sistem zazna, da bi lahko zaradi odpiranja vrat prišlo do trčenja, zvočni signal opozori voznika ali sovoznika na nevarnost. Močna rdeča svetila LED na zunanjem ogledalu začnejo utripati, da tako opozorijo kolesarja, za dodatno opozorilo mimoidočih oziroma mimovozečih pa poskrbi še trak rdečih svetil LED ob notranji oblogi vrat, ki je viden pri odprtih vratih.

Fordovi inženirji preizkušajo tudi nov mehanizem za avtomobilska vrata, ki začasno prepreči odpiranje, dokler sistem opozarjanja na izstopanje ne presodi, da je drugi udeleženec v prometu varno odpeljal mimo vozila. V nujnem primeru bo lahko uporabnik to funkcijo ročno izklopil. BL/FORD/