Novi generaciji je vsekakor manjkala pikantno »vroča« Opel Astra BiTurbo, po uradnih virih, z varčnim a zmogljivim pogonskim agregatom 118 kW/160 KM. Med pomembnimi argumenti velja omeniti tudi visok navor 350 Nm, ki je na voljo že pri 1500 vrtljajih v minuti. V povezavi z nizko maso – nova Astra je do 200 kg lažja od prejšnjega modela – in odzivno dušilno loputo BiTurbo hitro pospešuje že pri nizkih vrtljajih. Ob prestavljanju s šeststopenjskim ročnim menjalnikom štirivaljni motor s sekvenčnim, dvostopenjskim turbopolnjenjem uglajeno in progresivno povečuje obrate vse do vrha krivulje moči pri 4000 vrtljajih v minuti.

 

The new Opel Astra is one of the lightest cars in its segment and with the new 1.6-liter twin-turbo engine, few cars can match the Astra 1.6 BiTurbo CDTI for power, performance, refinement and fuel economy.

Opel Astra 1.6 BiTurbo CDTI se odzove z mesta do 100 km/h v 8,6 sekunde, od 100 km/h do 120 km/h pospeši v 7,5 sekunde in doseže najvišjo hitrost 220 km/h. Izjemne zmogljivosti in zmerna poraba uvrščajo Astro z dvojnim turbopolnilnikom med najučinkovitejše avtomobile v kompaktnem razredu.

 

The powerful twin-turbo engine of the new Opel Astra 1.6 BiTurbo CDTI is also very refined, making the passenger compartment a particularly quiet, comfortable and roomy space in which to travel.

Nova, lahka arhitektura je osnova za obe različici Astre, kombilimuzino s petimi vrati in Sports Tourerja. Integracija pametnega telefona in revolucionarni sistem za osebne povezave in storitve Opel OnStar omogočata nadvse sodoben način ohranjanja stika s svetom. Astra nadaljuje tudi Oplovo tradicijo prenosa funkcij in tehnologij, ki so bile sicer dostopne samo v višjih segmentih, v kompaktni razred – tokrat med drugim navdušuje z IntelliLux LED® matričnimi žarometi.Nova petvratna Astra 1.6 BiTurbo CDTI je na voljo že od izjemno privlačnih 20.700 evrov.