Porsche 911 Cabriolet, generacije 992, je zgrajen na osnovi doslej največjega izbora lahkih materialov. S sistematično kombinacijo več aluminija, manj jekla in novimi kompozitnimi materiali, vpliva na zmanjšanje mase surove karoserije za okrog sedem odstotkov glede na predhodnika. Stabilnost, togost in varnost ostajajo na enaki ali celo višji ravni.

V A-stebričkih je tako prvič uporabljena hibridna konstrukcija iz plastičnih mas, ki v primeru prevračanja vozila zagotavlja večjo varnost potnikov. Kompozitni element sestavljajo t. i. organske pločevine in strukturne pene. Značilnost izpopolnjene lahke konstrukcije nove generacije modela 911 – tako pri Coupéju kot tudi pri Cabrioletu – je večji obseg uporabe aluminija. Zunanja lupina je zdaj – razen oblog sprednjega in zadnjega dela vozila – v celoti izdelana iz aluminija. Nova konstrukcija vrat iz aluminijaste pločevine zmanjšuje težo surove konstrukcije, pri čemer stabilnost in kakovost ostajata nespremenjeni.

Poleg jekel visoke trdnosti se za surovo karoserijo v večjem obsegu uporabljajo aluminijasti ekstrudirani profili, na primer za sprednje in zadnje vzdolžne nosilce, notranje in zunanje pragove ter za ojačitve dna.
Karoserija novega 911, ki je izdelana s kombiniranjem različnih materialov, pomeni naslednji velik korak na področju inteligentne lahke gradnje. Z njo se nadaljuje preobrat v miselnosti, da sodobnejši avto pomeni večjo maso, ki se je začel že s prejšnjim modelom. Obenem izpopolnjena zasnova karoserije zagotavlja tudi višjo togost.

911 Coupé v primerjavi s prejšnjim modelom dosega boljše vzvojne in upogibne vrednosti. Zato nova “enajstica” tudi na športno voženih odsekih, kjer podlaga na levi in desni strani vozišča ni enaka, še bolj stabilno ohranja smer vožnje, izpostavljajo pri Porscheju.