Sedli smo v novi Clio, sveži Slovenski avto leta 2020. Novi? Na prvi pogled ne bi rekli. In vendar je popolnoma nov, do zadnjega vijaka, zagotavlja Renault. Clio je največja prodajna uspešnica te francoske avtomobilske znamke ne samo pri nas. Zato je  Renault pri novi peti generaciji, nastali na povsem novi platformi, poskušal ohraniti enak videz, brez drastičnih sprememb – z novimi, svežimi linijami po vzoru predhodnika. Vrh predstavlja paket R.S.LINE s posebnimi odbijači spredaj in zadaj, 17-palčnimi platišči in napisom R.S.LINE ob strani, in na prtljažnih vratih ter kromiranim zaključkom izpušne cevi. Največ sprememb pa je Clio doživel v notranjosti, kjer ne gre več za evolucijo temveč v primerjavi s predhodnikom za pravo revolucijo novih tehnoloških in varnostnih sistemov ter povezljivosti. Namesto ključa je kartica Renault za prostoročno odklepanje in zagon vozila, kar bodo  odobravali predvsem tisti, ki jim je že v navadi, da vsakokrat iščejo ključ od svojega avtomobila. Clio sprejme voznika s pozdravnim glasbenim introm. Nastavljiva prednja sedeža sta športna, s posebnim oblazinjenjem R.S.LINE, dekoracijo s tem napisom na volanu in športnimi aluminijastimi pedali.

V sredini moderno zasnovane armaturne plošče z elementi karbonskega videza pritegne pozornost najprej pokončen, velik 7-palčni zaslon multimedijskega sistema v obliki tablice, kjer je moč nadzirati navigacijo, avtomatsko klimatsko napravo, digitalni radio DAB in povezljivost s funkcijo Apple CarPlay. V našem primeru povezava s telefonom ni bila ravno brezhibna. Omeniti velja še tehnološko opremo s polnjenjem mobilnih telefonov in predvsem številne sisteme za pomoč vozniku. Poleg tempomata lahko voznik računa tudi samodejno zaviranje v sili s prepoznavanjem pešcev in kolesarjev (tudi ponoči) ter sistem za vzdrževanje voznega pasu in opozarjanja pred mrtvim kotom. Z novimi LED lučmi spredaj in zadaj je vidljivost občutno boljša, z LED osvetlitvijo v notranjosti pa prijetnejše. Spredaj je prostora dovolj, zadaj malo manj, predvsem za večje. Zmanjka jim prostora okrog kolen in pri vstopanju ali izstopanju morajo kar skloniti glavo. Prtljažnik z osnovnimi 391 litri oziroma s podiranjem do 1069 litrov nudi v tem razredu dovolj prostora za prtljago in drugo.

Voznikov položaj je suveren, sedi dobro toda zatakne se pri pripenjanju pasu, ker je spodnji del prenizko in če ne dvigne naslona za roko, se bo težko pripel. Zagon motorja je na gumb. Novi bencinski trivaljnik s 74 kW oziroma 100 KM se odziva tekoče, z občutno živahnostjo in ostaja dokaj tih tudi pri pospeševanju, kjer 11,8 s od 0 do 100 km/h sicer tega ne kaže v taki meri. Najvišja hitrost je blizu 190 km/h. Menjalnik je 5-stopenjski ročni z dolgimi hodi. Clio se tudi v ovinkih giblje živahno, zanesljivo in predvidljivo. Kljub živahnosti ne zahteva veliko. Povprečje porabe 6,8 l/100 km. 100 konj pač zahteva svoje. Lahko pa katerega pustimo v »štali« in v tem primeru bomo glede porabe prišli bolje skozi. Podobno lahko razmišljamo tudi pri nakupu, kjer smo spet pri konjih in bogatem športnem paketu serijske opreme(1000 eur) in ceni blizu 16 tisoč evrov, če si dodatno ne omislimo še česa – denimo nove oranžne barve (170 eur) ali še kaj z vidika različnih možnosti personalizacije. Lahko pa se zadovoljimo z začetnimi 11 tisoč evri.