Ferrari F8 Tributo, prvič predstavljen pred mesecem na avtomobilskem salonu v Ženevi, se že dokazuje tudi na asfaltu. Kot naslednik združuje zapuščino modela 488 GTB z novo senzualno aerodinamiko in zapeljivo zasnovo sprednjega dela s sistemom S-Ductom, ki prihaja iz modela 488 Pista, F8 Tributo se ponaša z vrhunsko mehansko, tehnološko in aerodinamično konfiguracijo za edinstveno in adrenalinsko razburljivo vozno izkušnjo.

Sesti za volan novega F8 Tributo pomeni doslej najmočnejši serijsko izdelan V8 motor, ki lahko razvije 720 KM in 770 Nm navora. Z mesta do 100 km/h pospeši v 2,8 s. Na roko mu gre tudi nizka masa vozila, ki ustavi iglo na tehnici pri 1.435 kg. Tributo je opremljen z novimi aerodinamičnimi rešitvami, jamči večjo učinkovitost  in najvišjo hitrost 340 km/h.