Novi Yaris, ki se predstavlja te dni pri nas, stavi na več vsebine, več udobja, več varnosti in boljše vozne lastnosti, tako v mestu kot na avtocesti. Za inženirje Toyote je bil razvoj malega slabe štiri metre velikega mestnega avtomobila velik izziv. Novi Yaris je nastal na platformi TNGA-B, kjer naj bi imel voznik veliko bolj naravni občutek gibanja, bolje naj bi občutil cesto in odzivnost avtomobila. Celotna karoserija je za 37 odstotkov bolj čvrsta. Osnovne strukturne ojačitve so med seboj povezane v celoto, od sprednjega do zadnjega dela avtomobila. Zagotavljajo, da je novi Yaris tudi tišji.

 

Težišče vozila so znižali za dober centimeter (12 mm) in ga pomaknili še bolj proti sredini. Ključna novost je novi litij-ionski akumulatorski sklop, s katerim so privarčevali kar 20 kilogramov in obenem poskrbeli za učinkovitejše shranjevanje energije. Energijska shramba je v celoti nameščena pod zadnjo klop in deležna enakih klimatskih pogojev kot voznik v kabini, kar pomembno vpliva na življenjsko dobo. Veliko pozornost so posvetili, kot pravijo, aktivni in pasivni varnosti avtomobila, saj želijo dokazati, da so naredili najvarnejši mali avto. Zato so v Yarisa vgradili najnovejše sisteme tehnologije Toyota Safety Sense, ki jih vgrajujejo tudi v prestižni Lexsus. V novem Yarisu je kamera z radarsko pomočjo in digitalnim pogledom, ki seže četrt kilometra (250 m) daleč.

 

V hitrostnem območju od 10 do 180 km/h Yaris po novem samodejno vzdržuje varnostno razdaljo in zmore s samodejnim zaviranjem preprečiti nalet v vozilo. Na vsako samodejno zmanjševanje hitrosti zaradi omejitev je voznik predhodno opozorjen in mora tempomatu odobriti zaviranje. Yaris vse do hitrosti 80 km/h spremlja gibanje peščev in kolesarjev ter samodejno zavira v primeru nevarnosti trka z njimi. Poleg tega je prvi mali avtomobil, ki je v hitrostnem območju od 10 do 25 km/h pri zavijanju v mestnih križiščih z varnostnimi sistemi zmožen samodejno preprečiti nesrečo pri zavijanju v levo ali desno.

 

Avtomobil s celovitim digitalnim varnostnim ščitom piko na i postavlja pri parkiranju oziroma vzvratni vožnji, pri čemer z ultrazvočnimi tipali zaznava skrite stebričke in korita, z radarjema s širokim dosegom pa na bližajoči se promet z leve in desne. Če voznik prezre nevarnosti, Yaris tudi pri vzvratni vožnji samodejno zavira, da prepreči škodo. Yaris naj bi v gostem mestne prometu kar 80 odstotkov kilometrov prevozil na elektriko zaradi učinkovitejšega delovanja hibridnega pogona in zmogljivejšega litij-ionskega akumulatorja.