Opel Corsa je pred dobrim letom doživela osvežitev tako z vidika oblikovanja kot tudi tehnologije. Sedaj je na voljo tudi kot blagi hibrid z 1,2-litrskim bencinskim trivaljnim motorjem in skupno močjo 100 kW(136 KM), ki je kombinirana z natančnim in hitrim šeststopenjskim robotiziranim menjalnikom z dvojno sklopko. Čeprav zunanjost ohranja prepoznaven stil modela iz leta 2019, so všečne spremembe na sprednjem delu dodale več dinamike – nova črna maska in potemnjeni žarometi Full LED prispevajo k agresivnejšemu videzu. Zadek je bil deležen le minimalnih sprememb, med katerimi izstopa večja, po celotnem prtljažniku raztegnjena oznaka “Corsa”.

Kompakten dizajn, omejena prostornost

Športna oblika Opela Corse prinaša nekaj kompromisov pri prostornosti zadnjega dela. Zadnja klop je zamaknjena za 14 cm od roba majhnih zadnjih vrat, kar otežuje dostop, še posebej višjim potnikom. Kljub temu so sedeži dobro oblazinjeni, vključno s sredinskim delom, prostor za noge in glavo pa je zadovoljiv. Žal pa avtomobilu manjkajo ročaji na stropu in zadnje prezračevalne šobe – elementi, ki jih nekateri tekmeci že ponujajo. Prtljažnik ostaja v skladu s pričakovanji za avtomobil dolžine štirih metrov: 309 litrov v osnovni postavitvi in 1.081 litrov ob podrtju sedežev.

Napredno infotainment okolje, a plačljive nadgradnje

V notranjosti je največja novost izboljšan informacijsko-zabavni sistem z novim 10-palčnim zaslonom na dotik, ki je hitrejši in bolj odziven. Sistem podpira brezžično povezovanje z Android Auto in Apple CarPlay, prav tako so na voljo glasovni ukazi, ki jih aktiviramo s stavkom “Hej, Opel”. Pohvaliti gre tudi izboljšano vzvratno kamero z višjo ločljivostjo. Na drugi strani pa Opel Corsa ostaja skromen pri serijski opremi – brezplačno dobimo le osnovne funkcije, za naprednejše dodatke, kot so brezžično polnjenje telefona, navigacija in prostoročna ključavnica, pa je treba poseči po precej dragem paketu Infotainment Plus (1.700 €).

Hibrid, ki meji na polni hibrid

Opel Corsa uporablja 48-voltni blagi hibridni sistem, podoben tistemu v Peugeotu 208 in Jeepu Avengerju. Električni motor s 29 KM je integriran v menjalnik in omogoča nekaj trenutkov vožnje brez emisij, kadar je baterija s kapaciteto 0,9 kWh dovolj napolnjena. Trivaljni bencinski motor je bil temeljito predelan in sedaj deluje po Millerjevem ciklu, kar pomeni boljšo izrabo energije izpušnih plinov za povečanje učinkovitosti turbo polnilnika. Rezultat? Dinamična vožnja in solidna poraba goriva – na testni vožnji, ki je vključevala mestne in primestne ceste, je računalnik prikazoval povprečje slabih 6 l/100 km. Zaviranje z regeneracijo energije je močno, kar omogoča skoraj popolno ustavitev brez uporabe zavornega pedala.

 

Udobje in užitek v vožnji

Opel Corsa ponuja dobro uravnoteženo vozno dinamiko. Volan je lahek pri manevriranju, hkrati pa dovolj natančen pri višjih hitrostih in zavojih. V mestnem prometu omogoča enostavno parkiranje in preproste manevre v ozkih ulicah, medtem ko na avtocesti ohranja stabilnost brez pretiranega popravljanja smeri. Pri dinamični vožnji skozi ovinke se občuti rahlo nagibanje karoserije, saj je vzmetenje nastavljeno na udobje in ne na športnost. Kljub temu je oprijem soliden in avto deluje zanesljivo tudi pri višjih hitrostih, kjer elektronski stabilizacijski program (ESP) učinkovito posreduje v primeru nenadnih sprememb oprijema.

Podvozje učinkovito absorbira neravnine, pri čemer standardna 16-palčna platišča zagotavljajo dobro ravnovesje med udobjem in odzivnostjo. Za tiste, ki želijo bolj agresiven videz in nekoliko več občutka ceste, so na voljo opcijska 17-palčna platišča (doplačilo 250 €), vendar z nekoliko tršim blaženjem. Zavore so dovolj zmogljive in progresivne, kar omogoča dobro doziranje sile, še posebej pri intenzivnem zaviranju.

Če na kratko povzamemo, bi med prednosti uvrstili udobje z mehko oblazinjenimi sedeži in dobro nastavljenim sistemom vzmetenja, ki zagotavljajo prijetno vožnjo. Za dinamiko je zadolžen hibridni sistem s 100 kW(136 KM), ki deluje učinkovito in nudi živahno pospeševanje. Hvalimo tudi velikodušne predale v vratih, v konzoli in pod naslonom za roke. Manj posrečena je dostopnost do zadnjih sedežev,  omejena z majhnimi vrati, ki niso ravno prijazna do višjih potnikov pri vstopu in izstopu. Tudi merilniki z osrednji zaslonom niso ravno zadnji hit. Da bi dobili tako privlačno ter po zmogljivostih in opremi prepričljivo Corso bo morali, kar krepko seči v žep. Toda tu ponuja ugoden kompromis Opel s prihrankom in popustom na Opel fin. 23.440,00 22.240,00 eur.(T+F:BL)

Dodatna oprema testnega vozila: Paket infotainment(1.700 eur): Radio DAB Multimedia Navi s 25,4 cm, barvnim HD zaslonom na dotik v visoki ločljivosti, funkcijo zrcaljenja in vgrajeno navigacijo, brezžični induktivni polnilec mobilnega telefona, USB-C vtičnica, 2X spredaj (1X samo polnjenje), 180 stopinj digitalna panoramska vzvratna kamera, odklepanje vozila in zagon motorja brez ključa (PEPS), dodatno zatemnjena stekla, ambientalna LED osvetlitev. Paket tehnologija (850 eur): Intelli-Lux LED matrična žarometa, dolge luči s funkcijo brez bleščanja, LED prednji meglenki, električna parkirna zavora (v primeru ročnega menjalnika). Paket udobje(900 eur): ogrevana prednja sedeža in ogrevan volanski obroč, po višini nastavljiv sovoznikov sedež, prilagodljivi regulator hitrosti z omejevalnikom hitrosti in funkcijo Stop&Go (ACC), sistem za zaznavanje pešcev in kolesarjev spredaj, napredni sistem ohranjanja vožnje na voznem pasu (LPA).

TEHNIČNI PODATKI: OPEL CORSA GS 1.2 TURBO HIBRID 48V (100 Kw / 136 HP)•   Motor: 1.2 trivaljni turbo + 48V hibrid turbo, trivaljni, prostornina: 1199  cm3, največja moč: 100 kW (136 KM) pri 5500 vrt./min, največji navor: 230 Nm. Menjalnik: 6-stopenjski robotizirani dvosklopčni. Elektro motor: največja stalna moč: 6,8 kW, največja konična moč: 21 kW, največji navor: 55 Nm. Pogon na prednji kolesi. Najvišja hitrost: 188 km/h. Pospešek od 0-100 km/h 7,9 s. Dolžina/višina/širina(mm): 4060/1430/1770. Medosna razdalja (mm): 254. Masa kg: 1192. Prostornina prtljažnika: 309-1081 l.