Grandland X, srednje velik crossover, razvit na mehanski osnovi Peugeota 3008, zaključuje oplovo družino crossoverjev X na vrhu ponudbe, nad Crosslandom in Mokko. Grandland X je že na prvi pogled zelo resen tekmec v kompaktnem razredu športnih terencev, čeprav nima štirikolesnega pogona. Za voznike, ki se pogosto srečujejo z neutrjenimi površinami ali spolzkimi cestišči, lahko za doplačilo dokupijo prilagodljivi nadzor oprijema IntelliGrip, ki omogoča optimalen prenos moči in večjo stabilnost tudi na zahtevnejših podlagah pod kolesi, s pomočjo vrtljivega stikala na sredinski konzoli in izbire ustreznega načina nadzora oprijema.

Kakorkoli, Racionalen, sodobnega dizajna in privlačnega terenskega videza, omogoča vozniku višji sedežni položaj in dober pregled v vse smeri, razen nazaj, kar je značilno za ta razred crossoverjev. Ob obilici prostora in udobja ponuja tudi paleto novih tehnologij. Grandland X meri v dolžino 4,48 m in z medosno razdaljo 2,675 m sprejme do 5 potnikov. Notranjost je enostavna toda kakovostna. Prtljažnik ni majhen, meri od 514 do največ 1652 litrov, toda zaradi višine spodnjega roba od tal nekoliko neroden. Čeprav niti za doplačilo ne ponuja vzdolžnega pomika zadnjih sedežev za večjo prilagodljivost potniškega in prtljažnega prostora, bo voznik v standardni opremi cenil številne pomožne funkcije, kot denimo opozarjanje na zapuščanje voznega pasu in prepoznavanje prometnih znakov  s pomočjo naprej usmerjene kamere, pomoč pri speljevanju na strmini, radio R4.0 s povezavo Bluetooth za prostoročno telefoniranje, klimatsko napravo s filtrom delcev in kakovostne sedeže AGR, še posebno za občutljive hrbte.

Na udobje vpliva med ostalim učinkovito vzmetenje, ki skoraj neopazno požira tudi ne ravno nov in slabo vzdrževan asfalt in dobra zvočna izolacija potniškega prostora. Grandland X, intuitiven že po prvih kilometrih, z 1,6-litrskim turbodizlom, ki zmore 88 kW/120 KM in ugodnim navorom 300 Nm, najbolj leži sproščena vožnja, brez kakšnih športnih prebliskov voznika. To potrjujejo tudi osnovni podatki, z mesta do 100 km/h pospeši v 12,2 s in doseže najvišjo hitrost 185 km/h. Na sproščeno vzdušje v prijetnem in svetlem notranjem okolju, kjer si lahko omisli tudi panoramsko stekleno streho, se bo voznik hitro vživel.

Mehak samodejni 6-stopenjski menjalnik z optimalnimi prestavnimi razmerji, natančen volan in zanesljiva lega vozila na cesti ustvarjajo visok občutek varnosti in ugodja v vožnji, z izboljšanim večbarvnim zaslonom za prikaz različnih informacij in predvsem sistemom OnStar s 24-urno možnostjo za klic v sili in pomoč na cesti ali za diagnostiko vozila na daljavo ali pomoč v primeru kraje ali zvočno povezavo s centrom glede informacij o hotelih v bližini, restavracij ali bencinskih črpalk in pooblaščenih servisov. Ljubitelji športnih terencev, ki jih je vedno več, lahko novi Grandland X vzamejo v ožji izbor, v tem primeru že za manj kot 27 tisoč.