V zadnjih tednih je bilo za ekipo Peter Podlunšek Racing malo časa, tudi za ambicije  ekipe z novimi modifikacijami. Navzdol obrnjeni zaključki kril, ki jih je slovenski as prvič preizkusil v Budimpešti, so se kljub nekonvencionalnemu pristopu izkazale za dobro odločitev. Tudi nov pokrov motorja (angl. cowling), ki je povečal zmogljivosti in pilotu omogočil večjo hitrost. V Lausitzu se je Peter Podlunšek že po prvih treningih prepričal, da je letalo  postalo tudi presenetljivo hitro.

 

 

PP37 Lausitz 02

 

V Lausitzu je želel Peter Podlunšek leteti brez napak, vendar se mu ni čisto izšlo. Po ogledu proge pred dirko je ugotovil, da ima še nekaj prostora pri vertikalnem obratu in da mogoče ne bi bilo narobe, če bi ubral nekoliko bolj konzervativno linijo, ki bi ga obvarovala napak. Doseženemu odličnemu neto času so sodniki na koncu prišteli še dve sekundi časovnega pribitka, kar je za ekipo Peter Podlunšek Racing pomenilo končno 13. mesto.

 

PP37 Lausitz 03

 

 

 

Peter Podlunšek se domov tokrat žal vrača brez točke, a z dobrim občutkom. Po vikendu, ki ga je zaznamovalo tudi nekaj tehničnih težav, je ekipa Peter Podlunšek končno zlezla na zeleno vejo – letalo Edge 540 V2, ki je tekom leta spremenilo tako zunanjost kot notranjost in ga bivši lastnik Muroya ne prepozna več, je končno postalo dovolj hitro, da bo pilot z njim v bližnji prihodnosti lahko posegel po najvišjih mestih.

 

PP37 BMW

 

Kot zanimivost: na dirkališču EuroSpeedway pa ni dirkal le pilot – na asfaltu se je z dirkalniki serije DTM pomeril tudi Petrov BMW M4, ki svojega ambasadorja ni razočaral.