Privlačna mat siva barva karoserije oziroma teksturirana barva SILKY GREY, ki je na voljo za doplačilo, zmogljivi 1,2-litrski motor PureTech s 110 KM in samodejnim 6-stopenjskim menjalnikom EAT6 so zanimive novosti zadnje generacije, ki so predstavljale poseben motiv za preizkus te tudi po opremi najbogatejše različice Peugeota 208 ALLURE.

 

peugeot-208-puretech-110-allure_9012

 

Privlačen videz, ki mu je težko oporekati, poudarjajo tudi 17-palčna platišča in vsebinsko kamera za vzvratno vožnjo  s parkirni senzorji zadaj, v pomoč vozniku, podobno kot sistem Active City Brake, ki v mestni gneči samodejno zavira, če voznik zamuja. To je, pravzaprav, nadgradnja paketa opreme z vrha ponudbe, vendar ne glede na to, vsa seštevanja dodatne opreme in akcijska odštevanja, je ta različica Peugeota 208 na voljo že za 16.417 evrov, ob nakupu s financiranjem Peugeot.

 

peugeot-208-puretech-110-allure_9013

 

Ni prvič, zato je voznikov delovni prostor že znan, tako imenovani i-Cockpit, z relativno majhnim obodom volana, ki lahko moteče zakriva instrumentno ploščo za njim, če voznik ne najde pravega sorazmerja med sedežem in volanom. Potniški prostor je dobro zvočno izoliran, kar ni novost in zavarovan pred večjimi tresljaji s ceste, vzmetenje je mehko a učinkovito.

 

 

img_9035

 

Trivaljni 1,2-litrski bencinski motor tekoč in prožen že z osnovnimi 82 KM, s turbinskim polnilnikom pridobi na občutni živahnosti in impulzivnosti predvsem v srednjem območju vrtljajev. Ker ne gre za športno različico, išče Peugeot 208 z motorjem PureTec 110 KM najboljši kompromis med odzivnostjo in udobjem. Kakšno že očitano pomankljivost nenatančnega ročnega menjalnika, popravlja novi 6-stopenjski samodejni menjalnik. Osebno mi je bil zelo všeč in če bi imel možnost izbire bi se odločil zanj.

 

peugeot-208-puretech-110-allure_9018

 

Peugeot 208 PureTec 110  se z mesta do 100 km/h odzove v 9,8 s in doseže 194 km/h, kombinirana povprečna poraba sicer ni uradnih 4,5 l/100 km, vsaj 2 litra več, kar je še vedno sprejemljivo. Tih, uglajen in predvidljiv tudi pri ostrejši vožnji. S štirimi metri dolžine udobno sprejme štiri odrasle in v prtljažnik gre za 311 litrov prtljage. Gre za podatka, ki sta danes prej teoretična kot praktična, če se vprašamo kolikokrat se danes peljemo v družbi štirih odraslih ali kolikokrat vidite na cesti poln avto, če niso zadaj otroci. Poleg tega gremo na različne družabne dogodke raje vsak s svojim vozilom. V družini sta v večini primerov dva avtomobila. In Peugeot 208 je marsikje drugi avto v gospodinjstvu. Če odmislimo naš testni primerek z vrha ponudbe tega modela, je vstopna različica lahko dosegljiva že za 10 tisoč ali kakšen evro več.