Peugeot 5008 z novo generacijo je prostoren crossover, zasnovan kot športni terenec v slogu manjšega 3008, daljši za 19 cm zato tudi z veliko večjim, prilagodljivim potniškim prostorom, tremi individualnimi, pomičnimi in  enostavno odstranljivimi sedeži v drugi vrsti in dodatno lahko še z dvema v tretji, za potnika nižja od 1,70 m. Notranjost z osvetlitvijo LED ponuja med ostalim samodejne brisalnike za dež, dvopodročno samodejno klimatsko napravo, sovoznikov sedež nastavljiv po višini, zaključke stranskih vrat spodaj iz nerjavega jekla, zaščito na sprednjem in zadnjem odbijaču v sivi barvi. Estetski videz poudarjajo lični vstavki na armaturni plošči in stranskih oblogah vrat ter spremljevalna osvetlitev v stranskih zunanjih ogledalih. V konfiguraciji s petmi sedeži, kot v našem primeru je prostornina prtljažnika po standardu VDA 780 dm3. S skupno dolžino vozila 4,64 sodi med največje v segmentu C.

Notranjost, že po videzu kakovostna in estetsko sodobna, naprednega dizajna, pritegne pozornost najprej s prepoznavnim voznikovim mestom i-Cockpit, z značilno majhnim, lepo oblikovanim, kompaktnim volanom – najmanjšim med vsemi, 8-palčnim zaslonom na višini oči in 12,3-palčnim digitalnim zaslonom z visoko ločljivostjo, izpopolnjeno grafiko in elegantnimi animacijami na sredini armaturne plošče.  Odziven zaslon na dotik omogoča vozniku dostop do vseh koristnih informacij med vožnjo, z izbirnimi klavirskimi tipkami na sredini armaturne plošče. S funkcijama Mirror Screen ali s povezljivo 3D navigacijo, je voznik stalno povezan z zunanjim okoljem. Prostora v drugi vrsti je dovolj, tako nad glavo kot okoli kolen, potnikom bodo všeč tudi dvižne mizice iz naslonov prednjih sedežev, senčniki in varnostno zaklepanje. Ne nazadnje tudi dodatno temnjena stranska stekla zadaj.

 

Med številnimi naprednimi sistemi za pomoč pri vožnji zadnje generacije, lahko voznik računa predvsem na Advanced Grip Control s funkcijo za pomoč pri spustu po strmini Hill Assist Descent Control, ko zavije z asfalta na slab makadam ali na bolj nezanesljivo podlago, na cesti v gostem prometu na samodejno zaviranje v sili (Active Safety Brake) in opozorilnik za nevarnost naleta (Distance Alert), ki sta skupaj na voljo v paketu Safety in aktivni opozorilnik na nenamerno menjavo voznega pasu (Active Lane Departure Warning). Lahko dodamo še opozorilnik na voznikovo nepozornost, samodejni preklop dolgih luči, prepoznavanje prometnih znakov za omejitev hitrosti in priporočanje hitrosti, aktivni tempomat s funkcijo Stop, aktivni sistem nadzora mrtvega kota Park Assist in Visio Park (pogled 360°) pri vzvratni vožnji.

 

Izbira dizelskega motorja, v tem primeru 1,6-litrskega BlueHDi 120 KM je solidna, ne pa najboljša, vsaj za zahtevnejše. Ti bi se tudi velikosti vozila primerno odločili za močnejšega 2,0-litrskega HDi s 150 KM ali najmočnejšega 180 KM. Toda tudi v tej skromnejši izvedbi, če ni večjih zahtev ali če ni polno obremenjen, ne bo razočaral. Nasprotno. Voznik bo odobraval pregleden, relativno visok položaj,  sedež nastavljiv v ledvenem delu in po višini; natančen volan, jasno odzivnost, ki se kaže tudi z 11,9 s z mesta do 100 km/h in predvsem 6-stopenjski samodejni menjalnik, ki prestavlja mehko, komaj opazno, pri čemer prispeva svoje tudi visoka vrednost navora 300 Nm, na voljo že pri 1500 vrtljajih. Vzmetenje je mehko, na trenutke mogoče celo premehko, saj ne utegne ‘pobrati’ vseh večjih lukenj na cesti. Poraba goriva se giblje med 7 in 8  l/100 km/h. Peugeot stavi v prvi vrsti na zunanji dizajn, ki se nadaljuje v  estetsko sodobni, kakovostni notranjosti, ki je v tem primeru prav tako pomembna. Svojo vlogo igra nenzadnje tudi cena, ki ostaja malenkost pod 30 tisoč.