Porsche 911 je globalno najbolj prepoznaven športni avtomobil in tihe sanje marsikoga, ki si jih upa ali ne povedati na glas. Priljubljen je tudi med premožnimi Slovenci, ki znajo in zmorejo svoje sanje uresničiti, ne glede na relativno visoko ceno – v tem primeru najmanj 156.000 evrov. Toliko namreč stane najzmogljivejša različica 911 Carrera 4S, aktualne, osme generacije predstavljene konec lanskega leta v Los Angelesu, kot brezčasne in kot doslej najboljše.

Brezčasni 911 ostaja zvest Porschejevemu oblikovalskemu genetskemu zapisu s prepoznavno silhueto dvovratnega kupeja, z izrazitejšim športnim videzom, ekskluzivno notranjostjo in z novim  10,9-palčnim zaslonom na dotik s sistemom Porsche Communication Management (PCM). Pod zaslonom nameščena kompaktna stikalna enota s petimi tipkami omogoča neposreden dostop do najvažnejših avtomobilskih funkcij. Na področju digitalizacije je novi 911 s stalno povezljivostjo ter novimi funkcijami in storitvami naredil opazen korak naprej. Med ostalim serijsko vključuje on line navigacijo in storitve Porsche Connect Plus. Ne glede na najnovejše digitalne tehnologije ohranja pogon zadaj in šestvaljni boxer motor v zadku ter prav tako prepoznavne rahlo elipsaste prednje žaromete s full led tehnologijo. V notranjosti dominira velika armaturna plošča s petimi krožnimi instrumenti, s števcem vrtljajev v sredini in športno oblikovana, izdatno nastavljiva sedeža tudi za nadpovprečno visoke. Zadnja dva sta bolj za vzorec in s podrtim naslonom predstavljata dodatno možnost za odlaganje drobne prtljage, ki ne gre v skromen 125-litrski prtljažnik pod prednjim pokrovom.

911 Carrera 4S je z višino 1,27 m nizka in tudi sedi se nizko, toda športni občutek za volanom je neprimerljiv z ostalimi, z odličnim pregledom naprej in slabšim nazaj, voznik mora računati na lastno intuicijo, če že ne na parkirne senzorje, saj zadka ne vidi v celoti in še manj širokih bokov nad 20-palčnimi platišči. Carrera 4S, s štirikolesnim pogonom in s sistemom Porsche Stability Management (PSM) v vsaki vozni situaciji zagotavlja ustrezno porazdelitev moči – za odlično vlečno silo in posebej ubrano vožnjo v mejnem območju moči in dinamičnih voznih lastnosti. In to bodo ljubitelji brez najmanjšega dvoma tudi dobili, saj vrhunske zmogljivosti in vozne lastnosti predstavljajo pravi užitek v vožnji. Še posebno ko voznika zalepi za sedež, ko pritisne na plin.

Novi 3,0-litrski 6-valjni biturbo motor 331kW/450 KM z največjim navorom 530 KM omogoča neverjetno odzivnost, ki jo dozirata Sport Chrono paket s funkcijo Launch Control preko 4-ih izbirnih načinov. Začetni Normal voznik hitro preklopi v Sport oziroma Sport+ in neposredno tudi na vabljiv, rezek športni zvok motorja. Porsche Carrera 4S potrebuje od 0 do 100 km/h le 3,4 s in lahko verjamete, da je res. Tudi neverjetnim 306 km/h, ki jih žal pri nas ni kje preveriti. Pomembno vlogo odigra vsekakor izjemno hitri 8-stopenjski samodejni menjalnik PDK, ki prestavlja v milisekundah brez prekinitve vlečne sile, ob povprečju porabe 10 do 11 l/100 km.. Glede na prejšnjo generacijo ponuja tudi precej večji razpon med udobjem, zmogljivostjo in učinkovitostjo športnega avtomobila s katerim gremo lahko ne nazadnje vsak dan tudi v trgovino po kruh. V tem je čar te športne ikone, ki se iz generacije v generacijo stopnjuje že 50 let.