Porsche 911 GT3 je bil javnosti prvič predstavljen na salonu avtomobilov v Ženevi marca 1999 in kot pravijo se je za zahtevne voznike športnih avtomobilov začel čas novega štetja. 911 GT3 so razvili dvakratni svetovni prvak v rallyju Walter Röhrl, dirkalni inženir Roland Kussmaul in Porschejevi specialisti za športni avtomobilizem iz Weissacha. Na cesto je prinesel agilnost, primerno za dirkalne steze. Homologiran za cestno vožnjo je z vsako generacijo postajal hitrejši, natančnejši in dinamičnejši – z atmosferskim motorjem, ročnim menjalnikom in pogonom zadaj. Med puristi ostaja vse do danes najbolj priljubljeni Porsche 911. Izkušnje in inovacije iz motošporta vedno vključijo v razvoj naslednje cestne izvedbe. Zato ne preseneča, da se približno 80 % vseh proizvedenih 911 GT3 redno vozi po dirkalni stezi.

Dirkalne različice Porscheja 911 GT3 so pisale zgodovino avtomotošporta. Poleg številnih zmag v nižjih razredih je GT3 na velikih vztrajnostnih dirkah privozil številne skupne zmage. Med drugim je slavil na 24-urnih dirkah v Spaju, Daytoni in Nürburg-ringu; na slednji je od leta 2000 zmagal kar sedemkrat. Del recepta za uspeh Porscheja 911 GT3 je, da izkušnje in inovacije iz motošporta vedno vključijo v razvoj naslednje cestne izvedbe. Prav nič torej ne preseneča, da se približno 80 % vseh proizvedenih 911 GT3 redno vozi po dirkalni stezi.

Kot prvi model je namesto oznake RS za dirkalnike dobil ime GT3, ki nakazuje na razred GT, ki naj bi v motošportu vozile različne športne izvedbe tega modela Vodno hlajeni 3,6-litrski šestvaljni bokser motor novega športnega avtomobila je razvil moč 265 kW (360 KM). Tako ni bilo presenetljivo, da si je Porsche 911 GT3 prve lovorike prislužil že pred premiero v Ženevi: z Walterjem Röhrlom za volanom je 20,8 km dolgo Severno zanko Nürburgringa prevozil v manj kot osmih minutah – s tem je postal novo merilo za cestne dirkalnike.

Pri razvoju aktualne generacije predstavljene leta 2017 so prostornino šestvaljnega boxer motorja povečali na 4 litre, moč pa na 368 kW (500 KM). Poleg tega ima Porsche za puriste pripravljeni dve poslastici: prva je 6-stopenjski ročni menjalnik, ki je alternativno na voljo namesto menjalnika PDK. Druga poslastica pa je 911 GT3 z diskretnim paketom Touring, ki ima namesto fiksnega nameščen samodejno pomičen zadnji usmernik zraka – najboljše stvari so včasih pač očem skrite. In tako se krog sklene: ime paketa Touring se navezuje na umirjeno različico legendarnega Porscheja 911 Carrera RS 2.7 iz sedemdesetih let prejšnjega stoletja.