Kljub vse večjemu globalnemu poudarku na elektrifikaciji vozil ostaja Porsche zvest motorjem z notranjim zgorevanjem (ICE), še posebej v premijskem in luksuznem segmentu. Po besedah finančnega direktorja Lutza Meschkeja za Automotive News, povpraševanje po ICE ostaja močno. »Jasen trend k avtomobilom z motorji z notranjim zgorevanjem je opazen, na kar se bomo odzvali v našem proizvodnem ciklu,« je poudaril.
Analiza prodajnih številk Porscheja razkriva, da je delež električnih vozil septembra 2024 padel na 7,3 %, kar je znatno manj v primerjavi z 12 % iz septembra 2023. Zmanjšanje je predvsem posledica padca registracij modela Taycan in zahtevnih razmer na kitajskem trgu, kjer so zabeležili 29-odstotni upad, kar vse skupaj predstavlja negativne izzive za dosego zastavljenih ciljev do leta 2025.
Porschejeva strategija podpore motorjem z notranjim zgorevanjem ostaja jasna. Novi Cayenne bo na voljo z endotermnim motorjem, poleg popolnoma električne različice, ki je načrtovana za obdobje med letoma 2025 in 2026. Prav tako bo Panamera opremljena z izboljšanim V8 motorjem, ki zagotavlja nižje emisije.Cost spremembe prvotnih načrtov za popolnoma električna vozila. »Razmišljamo o vključitvi hibridnega pogona ali ohranitvi motorja z notranjim zgorevanjem za modele, ki so bili prvotno zamišljeni kot povsem električni. Trenutno smo sredi procesa odločanja. Jasno pa je, da bomo ICE uporabljali precej dlje, kot smo sprva predvidevali,« je še dodal.
Porsche tako ostaja prilagodljiv v svojih strategijah in se osredotoča na raznolike pogonske rešitve, da bi zadovoljil povpraševanje svojih strank v različnih tržnih segmentih.