Porsche se po zadnjih namigih vrača k motorjem z notranjim zgorevanjem, saj vse več njihovih kupcev raje izbere tradicionalne motorje kot električna vozila (EV). Od januarja do septembra letos je prodaja modela 718 z motorjem na notranje zgorevanje narasla za 10 %. Proizvajalec zdaj načrtuje, da bo motorje na notranje zgorevanje obdržal v ponudbi dlje, morda celo v različicah modelov, ki so trenutno na voljo le kot električni.
Porsche je poleti že napovedal upočasnitev načrta za doseganje cilja, da bi do leta 2030 več kot 80 % vozil v ponudbi bilo električnih. Povpraševanje po električnih modelih, predvsem v luksuznem segmentu, ni zadostno, zato zdaj nemška znamka preučuje razvoj novih platform za motorje z notranjim zgorevanjem. “Motorje na notranje zgorevanje želimo ohraniti v najboljši formi čim dlje in biti prilagodljivi,” je dejal finančni direktor Lutz Meschke.
Novi električni Macan, ki je v Evropi nadomestil različico z motorjem na notranje zgorevanje, ni dosegel pričakovane prodaje, kar postavlja pod vprašaj Porschejevo prejšnjo strategijo, da bo 911 edini model z motorjem na notranje zgorevanje. Sedaj Porsche razmišlja o prilagoditvi platforme Audi Q5, da bi lahko ustvarili različico Macana z motorjem na notranje zgorevanje.
Da bi preprečili ponavljanje težav z električnim Macanom, naj bi prihodnja generacija modela Cayenne vključevala tako električno kot klasično različico z motorjem na notranje zgorevanje, pri čemer bi lahko platformo prilagodili tudi za priključni hibrid. Podobno velja za Panamero, ki naj bi v prihodnosti postala povsem električna, ter za luksuzni SUV Cayenne s kodnim imenom K1.
Padanje prodaje električnega Taycana – v prvih devetih mesecih leta 2024 se je prodaja zmanjšala za 50 % – je dodatno opozorilo za Porsche in druge proizvajalce, ki so morda prezgodaj stavili na popolno elektrifikacijo vozil.