Porsche je na svojem razstavnem prostoru ženevskega avtomobilskega salona  razkril novi 911 R, purističen športni model klasičnega sloga. S štirilitrskim atmosferskim bokser motorjem z močjo 368 kW (500 KM) in 6-stopenjskim športnim ročnim menjalnikom 911 R sledi tradiciji svojega zgodovinskega vzornika: dirkalniku s cestno homologacijo iz leta 1967. Kot navajajo uradni podatki, tudi novi 911 R tako kot njegov legendarni predhodnik stavi na sistematično lahko gradnjo, maksimalne zmogljivosti in prvinsko doživljanje vožnje.

 

Porsche 911 R 02

 

Narejen bo v omejeni seriji 991 primerkov. S polnim rezervoarjem goriva tehta 1.370 kilogramov in je tako najlažji izmed aktualnih modelov 911. Porschejev poklon nekdanjemu visokozmogljivemu športnemu avtomobilu sta tudi visokotoražni šestvaljni atmosferski motor in športni ročni menjalnik. Model 911 R so zasnovali v avtomoto­športnem oddelku. Dopolnil bo ponudbo zmogljivih atmosferskih motorjev ter se postavil ob bok dirkalnima modeloma 911 GT3 in 911 GT3 RS.

 

Porsche 911 R 04

 

911 R ima v zadku vgrajen šestvaljni bokser motor s štirimi litri gibne prostornine,znan že iz modela 911 GT3 RS, ki pri 8.250 vrt./min razvije moč 500 KM in pri 6.250 vrt./min doseže navor 460 Nm. Od 0 do 100 km/h pospeši v 3,8 sekunde. Kot se spodobi za njegov puristični značaj, je model z lahko konstrukcijo na voljo izključno s 6-stopenjskim športnim ročnim menjalnikom. K aktivnemu doživljanju vožnje prispevajo tudi kratki hodi prestavne ročice. Končna hitrost modela 911 R znaša kar 323 km/h. Kombinirana poraba (po kriterijih NEVC) znaša 13,3 l/100 km.

 

Porsche 911 R

 

Porsche 911 R je zasnovan za vožnjo po progah s čim več zavoji. Za maksimalno vlečno silo skrbi mehanska prečna zapora diferenciala na zadnji premi. Optimalno zaviranje je naloga serijskih keramičnih zavor Porsche Ceramic Composite Brake (PCCB). Zavorni koluti imajo na sprednji premi premer kar 410 milimetrov, na zadnji premi pa 390 milimetrov. Stik s podlago zagotavljajo pnevmatike tipa Ultra High Performance, spredaj s premerom 245 milimetrov in zadaj s premerom 305 milimetrov. Pnevmatike so montirane na kovana 20-palčna aluminijasta platišča s centralnim zaklepom v matirani aluminijasti izvedbi.

 

Porsche 911 R 01

 

V razvojnem avtomotošportnem oddelku so regulacijske sisteme Porsche Stability Management (PSM) prilagodili posebej za model 911 R. Pogonske tehnologije in vse lahke komponente karoserije temeljijo na modelu 911 GT3 RS. Kompletno podvozje je povzeto po 911 GT3. Zaradi predvidene uporabe za cestne vožnje na karoseriji ni montiran fiksen zadnji spojler.

 

Porsche 911 R 03

 

Sprednja školjkasta sedeža sta izdelana iz karbona, sredinski del prevlek pa krasi karirast pepita vzorec, ki obuja spomine na prvi model 911 iz 60. let prejšnjega stoletja. Voznik za upravljanje vozila uporablja za R-izvedbe specifični športni GT-volan s premerom 360 milimetrov. Menjavanje prestav tradicionalno poteka z uporabo kratke prestavne ročice (specifične za R-izvedbe) in pedala sklopke. Karbonske okrasne letve v notranjosti vozila z aluminijastim emblemom na sovoznikovi strani označujejo, da gre za omejeno serijo modela 911 R. Kot je značilno za GT-modele, se za odpiranje vrat uporabljajo zanke. 911 R je že mogoče naročiti. V Nemčiji bo prodaja stekla maja. Cena (vklj. z DDV in deželno opremo) bo znašala 189.544 evrov.