Porsche je v prvem polletju 2022 kljub številnim izzivom, zunanjim vplivom in nepredvidljivim dejavnikom, kot je dejal Detlev von Platen, direktor prodaje in marketinga pri družbi Porsche AG, ohranil dobave vozil na visoki ravni. Od januarja do junija je proizvajalec športnih avtomobilov kupcem po vsem svetu skupno dobavil 145.860 vozil, kar je pet odstotkov manj kot v enakem obdobju lani.
Zunanje vplive in nepredvidljive dejavnike prvega polletja so skupaj s trgovci dobro obvladali, je še dejal von Platen, predvsem ponovni izbruh pandemije koronavirusa na Kitajskem in drugih trgih in težave v oskrbi ter logistične izzive, povezane z dobavnimi verigami. Priljubljenost znamke se še naprej krepi in po pričakovanjih naj bi bil razvoj v drugem polletju še bolj dinamičen.
Podatki o dobavljenih vozilih so zato raznoliki. V Evropi je Porsche povečal prodajo na 43.087. To je sedem odstotkov več kot v istem lanskem obdobju, ki je bilo zelo uspešno. Enako velja za domači nemški trg: v prvem polletju je bilo prodanih 13.785 vozil oz. pet odstotkov več kot leto prej. Na Kitajskem je Porsche kljub večmesečnim zaprtjem javnega življenja v številnih mestih kupcem dobavil 40.681 vozil. Upad prodaje je tam v prvem polletju ustrezal 16 odstotkom.
Najbolj priljubljen Porschejev model ostaja Cayenne. Zanj se je odločilo 41.947 kupcev. Med SUV-ji, ki so bili v tem obdobju deležni še posebej velikega povpraševanja je na drugem mestu Macan z 38.039 primerki. Za legendarni 911 se je po vsem svetu odločilo 21.616 kupcev, navajajo uradni podatki. Porsche Taycan je prepričal 18.877 kupcev, kljub omejeni proizvodnji zaradi težav v oskrbi s polprevodniki, ki so še posebej prizadele popolnoma električni Porschjev model. Panamera je dosegla 15.604 kupce, za 718 Boxster in 718 Cayman pa se je odločilo 9.777 kupcev.