BMW M GmbH v okviru praznovanja 50. obletnice BMW M GmbH predstavlja posebno izdajo avtomobila, ki temelji na svojih uspešnih visokozmogljivih modelih premium srednjega razreda. Novi BMW M4 CSL združuje dirkaško strast z inovativno tehnologijo usmerjeno v iskanje vedno večjih zmogljivosti. Z najvišjo močjo in inteligentno lahko zasnovo, dvosedežno konfiguracijo, nadgradnjami podvozja za specifične modele in funkcijami opreme, izbranimi prav za ta namen, je dovolj razlogov za obnavljanje legendarnega modela M4 CSL vožnja po progi. Genetika, ki si jo deli s sorodnim M4 GT3, se odraža predvsem v značaju nove različice.

V testnih vožnjah na dirkališču Nordschleife Nürburgring je BMW M4 CSL zabeležil najhitrejše čase krogov doslej za serijsko izdelan BMW. Na različici proge, ki se tradicionalno uporablja za primerjavo – dolga 20.600 kilometrov in ne vključuje ravne odseke na delu T13 – se je štoparica ustavila pri 7 minutah in 15,677 sek. Uradni in notarsko overjeni čas kroga na 20,832 kilometrov / 12,943 milje (celoten krog) je bil 7 minut in 20,207 sek. Pri sta poseben vtis ustvarila tudi pospeška 3,7 sekunde od 0 do 100 km/h (62 mph) in 10,7 sekunde od 0 do 200 km/h (124 mph).

Pogonski agregat BMW M4 CSL, specifičen za model, temelji na istem šestvaljnem vrstnem 3,0-litrskem motorju z visokimi vrtljaji in tehnologijo M TwinPower Turbo, enak kot v dirkalniku BMW M4 GT3. Znatne rezerve zmogljivosti so omogočile velik dvig moči, ne da bi bilo treba popuščati z vidika stabilnosti ali vzdržljivosti. Ključ do tega povečanja moči je dvig največjega tlaka polnjenja dveh mono-scroll turbopolnilnikov z 1,7 bara na 2,1 bara in prilagoditve upravljanja motorja, kar je specifika tega modela. BMW M4 CSL razvije največji navor 650 Nm (479 lb-ft) med 2.750 in 5.950 vrt/min in največjo moč 405 kW/550 KM pri 6.250 vrt./min. Navor se prenaša na zadnji kolesi novega BMW M4 CSL prek 8-stopenjskega menjalnika M Steptronic s funkcijo Drivelogic.