PEUGEOT 405 T16 je bil najbolj izpopolnjena športna limuzina 90-tih let prejšnjega stoletja. Ponujala je stalni štirikolesni pogon, 220 konjskih moči in najvišjo hitrostjo 235 km/h, kar je  v začetku 90-tih let prejšnjega stoletja privlačilo predvsem tiste, ki so iskali visoko zmogljiv družinski model. PEUGEOT 405 je doživel izjemen prodajni uspeh, leta 1988 je bil Evropski avto leta in iz njega so bile izpeljane različne tekmovalne izvedenke.

PEUGEOT 405 T16 je bil opremljen z 2-litrskim štirivaljnim turbo motorjem s kompresijskim polnjenjem prek turbokompresorja znamke Garett, je lahko razvil 196 konjskih moči, ki jih je bilo možno povečati na 220 konjskih moči zahvaljujoč tlaku kompresijskega polnjenja, ki ga je zagotavljala funkcija overboost. Njegove zmogljivosti so bile briljantne, saj je dosegal najvišjo hitrost 235 km/h in pospešil od 0 do 100 km/h v zgolj 7 sekundah, za kar sta bila v pretežni meri zaslužna stalni štirikolesni pogon in vzporedno nameščena visko sklopka, ki je nadzorovala spodrsavanje in navor razporedila na prednji in zadnji kolesi v razmerju 53 % spredaj in 47 % zadaj.

405 T16 je predhodnik novega 508 PEUGEOT SPORT ENGINEERED, ki ga je Peugeot predstavil ob svoji 210. obletnici, trideset let pozneje ob prehodu na nove vire energije. Peugeot 508 PEUGEOT SPORT ENGINEERED s 360 konjskimi močmi, ki jih razvije s kombiniranim delovanjem motorja z notranjim zgorevanjem in dveh elektromotorjev spredaj in zadaj, na novo opredelilo koncept športnih petvratnih limuzin.