Santa Fe´ predstavlja vrh evropske ponudbe športnih terencev te korejske avtomobilske znamke, ki se jim bo kmalu pridružil povsem novi, po velikosti najmanjši predstavnik te družine. Tokratna prenova sovpada z 20-letnico modela na evropskem trgu. Oblikovno in vsebinsko osvežen ne skriva ambicij po premijskem razredu športnih terencev. Z vrsto tehnologij višjega razreda bo na voljo kot klasični in kmalu tudi kot priključni hibrid. Novi Santa Fe´ je hkrati prvi evropski Hyundai izdelan na novi platformi. Pri Hyundaiu so prepričani, da zagotavlja še boljše vozne lastnosti, nižjo porabo goriva in več varnosti.

Svež videz poudarja široka maska hladilnika, dnevne luči s 3D vzorcem in zanimiva grafika LED dnevnih luči v obliki črke T. Na spodnjem delu prednjega odbijača izstopa robustna zaščitna plošča, ki objema spodnjo odprtino za zrak in optično dopolnjuje masko hladilnika. Nova aluminijasta platišča so 20-palčna in z novim paketom Luxury eleganten in še vedno robusten videz dopolnjujeta nižja prednji in zadnji odbijač z obrobami blatnikov, ki so namesto v mat odete v črno barvo karoserije.

V notranjosti novega Santa Fe´, ki v primerjavi s prejšnjim modelom, obljublja več prestiža, udobja in praktičnega prostora, se predstavlja nova armaturna plošča, postavljena nekoliko nižje, z 10,25-palčnim zaslonom na dotik. Na lebdeči osrednji konzoli so gumbi za upravljanje in samodejni menjalnik, njene poteze pa se elegantno zlivajo z zgornjim delom armaturne plošče. Novost je tudi vrtljivi gumb za izbiro terenskega načina vožnje, ki se nahaja ob izbirniku standardnih voznih načinov.

Novi Santa Fe je prvi evropski Hyundai, ki bo na trg zapeljal opremljen z novim hibridnim oz. priključnim hibridnim pogonom Smartstream v kombinaciji 1,6-litrskega bencinskega agregata T-GDi (prisilno polnjen motor z direktnim vbrizgom goriva) Smartstream in elektromotorja z močjo 44,2 kW. Kot hibrid je Santa Fe na voljo tako z dvo- kot tudi s štirikolesnim pogonom. Razvije 169 kW (230 KM) in 265 Nm navora. Priključni hibrid je napovedan v drugi polovici leta in bo prav tako kot hibrid na voljo z 1,6-litrskim agregatom T-GDi Smartstream, povezan z električnim motorjem moči 66,9 kW, ki ga bo poganjala litij-ionska baterija s kapaciteto 13,8 kWh. V tej različici bo Santa Fe štirikolesno gnan, njegova moč pa bo znašala 195 kW (265 KM). Pogona bosta skupaj poskrbela za 350 Nm navora. Tako hibrid kot priključni hibrid sta povezana s Hyundaijevim novo razvitim 6-stopenjskim samodejnim menjalnikom (6AT), ki je v primerjavi s predhodnikom učinkovitejši, s čimer pripomore k nižji porabi.

V ponudbi je tudi novi 2,2-litrski dizel, prav tako z oznako Smartstream,z 8-stopenjskim robotiziranim menjalnikom z dvojno sklopko. Štirivaljnik tako razvije 148 kW (201 KM) ter 440 Nm navora, povezan pa je lahko s pogonom na prednji kolesni par ali štirikolesnom pogonom.

Večji je tudi prtljažni prostor, ki pri petsedežni različici ponuja 9 litrov več kot prej oziroma 634 litrov, pri 7-sedežnem modelu pa je zrasel za kar 24 litrov in sedaj nudi skupno 571 litrov. Santa Fe lahko sprejme še več prtljage, saj je sedežno klop v drugi vrsti moč pomakniti naprej. V tem primeru pet-sedežni model postreže z dodatnimi 12 litri, torej s skupno 831 litri, sedemsedežnik pa prtljažniku v tovrstni konfiguraciji doda 32 litrov, kar pomeni skupaj 782 litrov.

Osveženi model poleg digitalnega zaslona merilnikov in večjega zaslona infozabavnega sistema nudi tudi napredni sistem Bluelink, ki omogoča nadzor nad vozilom tudi na daljavo. S pomočjo aplikacije Bluelink lahko uporabniki poiščejo svoj avtomobil, ga na daljavo odklenejo oz. zaklenejo ter preverijo njegovo stanje, denimo raven goriva. V novi izdaji ponuja tudi obsežen paket aktivnih varnostnih pripomočkov, združenih pod imenom Hyundai SmartSense, ki je bil deležen pomembnih posodobitev, ki novi model uvrščajo še bližje tekmecem najvišjega razreda. 2.2 CRDi STYLE 148 (201) 8-stopenjski DCT,38.900 PREMIUM 46.900IMPRESSION(4WD za pribl.2000 eur dražji). HEV 1.6 T-GDI, 42.500 Eur.